آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

میلیاردر آمریکایی باشگاه فیورنتینا را خرید



اخبار,اخبار ورزشی

سهام فیورنتینا رسماً به مشتری ایتالیایی-آمریکایی این باشگاه منتقل شد.

به گزارش تسنیم، باشگاه فیورنتینا به صورت رسمی تحت مالکیت مشتری میلیاردر آمریکایی - ایتالیایی این باشگاه درآمد.

 

امروز (پنجنشبه) اعلام شد که سهام باشگاه فیورنتینا به ارزش 160 تا 170 میلیون یورو به کومیسو فروخته شده است و او اعلام کرد که از سه سال پیش تا به امروز در حال رایزنی برای خرید تیم بنفش‌پوش فلورانس بوده است.

 

این مرد 69 ساله که اصالتاً ایتالیایی است اما شهروند آمریکا محسوب می‌شود و مالک یکی از شرکت‌های رسانه‌های معروف این کشور نیز است، گفت: من همیشه طرفدار فوتبال ایتالیا بوده ام و هیچ واژه‌ای را برای توصیف خوشحالی‌ام از کسب فرصت نقش‌آفرینی در تاریخ باشگاه باسابقه‌ای مانند فیورنتینا نمی‌توانم پیدا کنم.

 

شرکت تلویزیونی که کومیسو مالک آن است، پنجمین شرکت تلویزیونی کابلی بزرگ آمریکا محسوب می‌شود. او پیش از فیورنتینا، سهام باشگاه نیویورک کاسموس آمریکا را هم خریداری کرده بود.

 

کومیسو که طبق اعلام نشریه فوربس یکی از 500 فرد ثروتمند آمریکا است، سال گذشته تلاش کرد که باشگاه میلان را بخرد اما یونگ‌هونگ‌لی مالک وقت باشگاه حاضر نشد روسونری را به او بفروشد اگرچه ناتوانی او در بازپرداخت وام‌هایی که برای خرید میلان گرفته بود سبب شد که مالکیت این باشگاه به مؤسسه وام دهنده، «الیوت» انتقال پیدا کند.

 

با ورود کومیسو دوران 17 ساله مالکیت خانواده دلاواله بر فیورنتینا خاتمه می‌یاید. این خانواده سال 2002 فیورنتینا را در حالی که ورشکسته شده بود خریدار و آن را احیا کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------