آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

جباری: استراماچونی اگر ابزار نداشته باشد چه‌کار می‌خواهد بکند؟!



اخبار,اخبار ورزشی,علی جباری

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی می‌تواند با سابقه‌ای که در اینترمیلان و ایتالیا داشته است در استقلال موفق باشد، اما این مربی به ابزار و بازیکن نیاز دارد.

به گزارش تسنیم, علی جباری در حاشیه نشست خبری آندره‌آ استراماچونی, سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این تیم پیش از آغاز رقابت‌‌های لیگ برتر اظهار داشت: بهتر است باشگاه اجازه ندهد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است از تیم جدا شوند و باید با آنها به توافق برسند. بازیکنانی که استقلال تاکنون جذب کرده است، در حد نام این باشگاه نیستند. استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد که بتواند جواب هواداران را بدهد.

 

وی درباره اینکه با این وضعیت اقتصادی آیا می‌توان بازیکن بزرگ جذب کرد, گفت: در این شرایط حفظ بازیکن سخت شده است و من این موضوع را قبول دارم، ولی اگر استقلال بازیکن بزرگ جذب نکند, به مشکل می‌خورد, چون هواداران دیگر نمی‌توانند تحمل کنند. امسال هر طور شده تیم باید حتماً قهرمان شود.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به اینکه آیا استراماچونی می‌تواند در این تیم موفق باشد, تصریح کرد: من معتقدم ایشان می‌تواند با سابقه‌ای که در اینترمیلان و ایتالیا داشته در استقلال موفق باشد، اما این مربی به ابزار و بازیکن نیاز دارد. او اگر بازیکن نداشته باشد چه‌کار می‌خواهد بکند؟!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------