علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ بلژیک/ مسیح زاهدی به تراکتورسازی پیوست



اخبار,اخبار ورزشی,علیپور

در صورت واریز پول از سوی باشگاه بلژیکی به حساب باشگاه پرسپولیس رضایت‌نامه علیپور برای حضور در باشگاه زولته وارخم را صادر خواهند کرد.

به گزارش فارس، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیشنهادهایی که از برخی از باشگاه‌های خارجی کسب کرد حالا تصمیم گرفته تا فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد. به همین دلیل امروز این بازیکن به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و پیشنهاد رسمی باشگاه زولته وارخم بلژیک را به مسئولان باشگاه ارائه کرد.

 

پیشنهاد این باشگاه بلژیکی به علیپور رقمی در حدود ۷۰۰ هزار یورو است و به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس مخالفتی با جدایی علیپور نداشته باشند. 

 

بعد از صحبت‌های انجام شده در نهایت قرار شد که باشگاه بلژیکی خواهان علیپور تا چند روز آینده مبلغ پیشنهادی خود را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند تا مسئولان این باشگاه هم رضایت‌نامه علیپور برای پیوستن به تیم زولته وارخم را صادر کنند. مسئولان پرسپولیس تا چند روز آینده به این باشگاه بلژیکی فرصت دادند تا این پول را واریز کند. 

 

مسیح زاهدی به تراکتورسازی پیوست

«مسیح زاهدی» مدافع مستحکم فصل گذشته  ماشین سازی با عقد قراردادی سفید به تراکتور پیوست.

 

این بازیکن متولد سال ۷۰ در شهر کرج است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون پیکان، سایپا، شهرداری اردبیل، گسترش فولاد  را در کارنامه دارد، همچنین وی توانسته در مقاطع مختلف به اردوی تیم های ملی در رده های مختلف نونهالان،نوجوانان،جوانان و امید دعوت شود.

 

زاهدی یکی از مدافعان فیکس و قابل اتکای ماشین‌سازی تبریز در فصل گذشته بود که با نظر مصطفی دنیزلی جذب تراکتور شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------