یک ایرانی رییس فدراسیون فوتبال بلژیک شد



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی بیات

حالا یک ایرانی، رئیس‌ فدراسیون فوتبال بلژیک شده و یک بلژیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش ورزش سه،  مهدی بیات به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک برگزیده شد. مهدی بیات 40 ساله و ایرانی، به عنوان جانشین جرارد لینارد انتخاب شده و در سمت رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک فعالیت خواهد کرد. مهدی بیات برای 2 سال عهده دار این سمت خواهد بود و وی امروز در رای گیری برای انتخاب رئیس جدید انجمن فوتبال بلژیک، موفق به اخذ 7 رای از 15 رای شد.

 

مهدی بیات بعد از انتخاب به عنوان این سمت گفت: "از اعتمادی که برای این پست به من شده بسیار خوشحال هستم. البته قصد دارم به پست مدیریتی خود در باشگاه شارلوا نیز ادامه دهیم و من از گروه مدیریتی فعلی که قبلا هم با هم کار کرده بودیم و همچنین از اجرای طرح 11 امتیاز حمایت می کنم."

 

جرارد لینارد سال ها عهده دار این سمت بود و سال قبل با توجه به اینکه 75 ساله شده بود باید استعفا می داد اما این انجمن یک سال دیگر نیز به وی مهلت داد و حالا مهدی بیات بعد از رای گیری عهده دار این سمت شده است.

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که موجی، برادر مهدی بیات در فدراسیون فوتبال این کشور پرونده دارد. پلیس بلژیک در ماه اکتبر گذشته اقدام به تحقیق یک ساله ای در زمینه پولشویی و رشوه خواری فوتبال بلژیک کرد که در همین رابطه ده ها تن از فعالان دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند که یکی از آنها برادر مهدی بیات بود که البته در نهایت وی در پایان ماه پس از پرداخت وثیقه آزاد شد.

 

مهدی بیات در این رابطه گفت: "موجی قطعا برادر من است و شکی در این مورد وجود ندارد، اما ما در شرایط وجود دموکراسی زندگی می کنیم و من فکر می کنم که تمایز بین سرنوشت دو نفر وجود دارد."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------