رحمتی در پدیده هم شماره یک پوشید/ دسته گل سپاهان به مدافع جدید استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,رحمتی در تمرین پدیده

دروازه بان جدید پدیده شهر خودرو در این تیم پیراهن شماره یک را بر تن خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی رحمتی کار خود در شهر خودرو را مطابق انتظار با پیراهن شماره یک آغاز کرد تا به این ترتیب در مشهد نیز با شماره‌ای که سال‌ها روی پیراهن او نقش بسته بود، فعالیت کند.

 

کاپیتان سابق استقلال در مشهد البته هنوز بازوبند کاپیتانی را نبسته و بر خلاف استقلال فصل را شروع کرده، اما در اولین تمرین احترام ویژه‌ای از سوی حاضرین دریافت کرد و حالا جلوتر از دو دروازه بان جوان این تیم نفر اول رختکن تیم گل محمدی است.

 

میلاد فراهانی که می‌توانست رقیب اصلی رحمتی درون دروازه پدیده باشد در روز ورود رحمتی به مشهد راهی سیرجان شد تا دروازه بان آبی‌ها گزینه اول و اصلی برای حضور درون دروازه باشد.

 

دسته گل سپاهان به مدافع جدید استقلال

اخبار,اخبار ورزشی,سیاوش یزدانی در تمرین سپاهان

دور جدید تمرینات تیم سپاهان برای حضور در مسابقات فصل جدید از ساعت ۱۹ امروز در زمین باغ فردوس آغاز شد. در این جلسه تمرینی بازیکنان جدید سپاهان نیز حضور داشتند.


امیر قلعه‌نویی که هفته گذشته به ایران بازگشته بود در اولین جلسه تمرینی طلایی‌پوشان حاضر بود و کار شاگردانش را زیر نظر گرفت.

 

سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته سپاهان که به تازگی با عقد قراردادی دو ساله به عضویت استقلال تهران درآمده است در این جلسه تمرینی حاضر شد تا با کادر فنی، هم‌تیمی‌های سابق خودش و دیگر اعضای تیم سپاهان خداحافظی کند. نکته جالب در مراسم خداحافظی یزدانی با طلایی‌پوشان دسته گلی بود که رسول نویدکیا بازیکن باتجربه و قدیمی این تیم به یزدانی اهدا کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,سیاوش یزدانی در تمرین سپاهان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------