پاسخ رد طارمی به پرسپولیس/ رادوشوویچ ماندنی شد/ دروازه‌بان پدیده در ذوب آهن



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی طارمی

مهاجم سابق پرسپولیس به پیشنهاد بازگشت به این تیم پاسخ رد داد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس که این روزها در کنار چالش انتخاب سرمربی جدید خود مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر برای بستن تیمی قدرتمند در لیگ نوزدهم است و در این راستا پروژه بازگشت چند بازیکن سابق این تیم هم کلید خورده است.

 

پس از اینکه امروز شاهد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس و بستن قراردادش با این تیم بودیم، صحبت از توافق با مهدی طارمی هم به میان آمد ولی ظاهراً این اتفاق حداقل برای این فصل نخواهد افتاد.

 

طارمی که چند سالی می‌شود سودای حضور در فوتبال اروپا را در سر دارد، در فصل جاری پیشنهاداتی به دستش رسیده که مشغول بررسی آنهاست و یکی از آنها تقریبا نهایی شده تا باعث شود طارمی قید بازگشت به پرسپولیس را بزند.

 

این بازیکن به زودی و پس از توافق نهایی با باشگاه مد نظرش، مقصد خود را رسانه‌ای می‌کند.

 

رادوشوویچ بالاخره در پرسپولیس ماندنی شد

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات سرخپوشان صبح امروز به تهران سفر کرد، تا با مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری به توافق برسد. این بازیکن بالاخره پس از چند ساعت برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

 

این دروازه‌بان که از صبح امروز در باشگاه حضور دارد، ابتدا به دلیل عدم دریافت مطالبات خود با مسئولان به توافق نرسید اما پس از چند ساعت بالاخره این توافق حاصل شد تا این دروازه‌بان کروات برای فصل آتی هم در پرسپولیس بماند.

 

به نظر می رسید این دروازه بان مطالبات خود را از باشگاه دریافت کرده است که در نهایت حاضر به ادامه همکاری با پرسپولیس شده است.

 

رادوشوویچ بامداد دوشنبه به کشورش بازخواهد گشت و مجدداً با شروع دور جدید تمرینات به تهران باز می گردد.

 

دروازه‌بان پدیده به تیم ذوب‌آهن پیوست

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت : یوسف بهزادی سنگربان پیشین تیم پدیده شهر خودرو طی قراردادی برای دو فصل به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.

 

وی خاطرنشان کرد: با پیوستن مهدی رحمتی دروازه بان سابق استقلال به پدیده خودرو شهر مشهد بهزادی از این تیم جدا شد و به ذوب آهن پیوست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------