تیموریان: طلبم از استقلال را نمی‌بخشم



اخبار,اخبار ورزشی,تیموریان

آندرانیک تیموریان که سال گذشته نیمی از طلب ۱۶۰ میلیونی خود را به استقلال بخشیده بود، حالا با گذشت یک‌سال و بدقولی آبی‌ها، تمام پولش را می‌خواهد.

به گزارش خبرورزشی، سال گذشته باشگاه استقلال تهران برای کسب مجوز حرفه‌ای‌گری از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باید با برخی از طلبکاران خود تسویه حساب می‌کرد. در این مورد طلب صمد مرفاوی به صورت کامل پرداخت شد، اما مسئولان باشگاه با آندرانیک تیموریان برای پرداخت طلب او به توافق رسیدند.

 

در توافق تیموریان و استقلال قید شده که طلب ۱۶۰ میلیون تومانی این بازیکن با تخفیف او به ۸۰ میلیون تومان تبدیل و پس از پرداخت آن این پرونده بسته شود. ۸۰ میلیونی که قرار بود استقلال طی ۴ قسط ۲۰ میلیونی آن را پرداخت کند، اما به غیر از اولی، قسط‌های بعدی پرداخت نشد. همچنین در این توافق آمده در صورتی که استقلال ۸۰ میلیون را طبق توافق و سر موقع پرداخت نکند طلب تیموریان به حالت اولیه برمی‌گردد و در نهایت همان ۱۶۰ میلیون باید به وی پرداخت شود.

 

به این ترتیب تیموریان که طلبش را طبق توافق و به موقع دریافت نکرده این روز‌ها مُصر به دریافت کامل پولش یعنی همان مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان است و در این راستا اقداماتی هم انجام داده است. با این حال یعنی استقلال باید در شرایط کنونی ۱۴۰ میلیون طلب باقی‌مانده تیموریان را به او بپردازد، در صورتی که اگر طبق توافق ماجرا پیش می‌رفت پرونده با پرداخت ۸۰ میلیون بسته می‌شد.

 

تیموریان با تایید این خبر گفت: باشگاه استقلال چند سال بدقولی کرده و مدام وعده می‌دهد. این‌بار مطابق توافق عمل می‌کنم و مثل سال گذشته نیمی از طلبم را نمی‌بخشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------