راموس: اتلتیکو بازی را مثل یک فینال جدی گرفت/ حس تخریب شدن داشتیم



اخبار,اخبار ورزشی,راموس

«سرخیو راموس» پس از شکست سنگین هفت بر سه کهکشانی‌ها مقابل اتلتیکو مادرید در بازی دوستانه، تیمش را فاقد قدرت لازم دانست و اظهار داشت: ما مثل یک بازی دوستانه بازی کردیم و آنها مثل یک فینال؛ از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کردند و با تمام قدرت ما را شکست دادند.

به گزارش ایرنا، در جریان این بازی پر التهاب، رئال در هشت دقیقه ابتدایی بازی ۲ بر صفر عقب افتاد و در نیمه دوم بدون پاسخ گفتن به هیچ کدام از آن ۲ گل، ۵ بار دیگر دروازه خود را باز شده دید و تنها در دقایق پایانی کمی به خود آمده و موفق شد سه گل از هفت گل خورده را جبران کند.

 

راموس در خصوص این بازی اظهار داشت: فاصله نتیجه خیلی فاحش بود؛ به طور کامل حس تخریب شدن داشتیم چرا که آنها رقیب مستقیم ما در مادرید هستند؛ شما می‌توانید یک بازی را به شکل‌های مختلف ببازید اما نه به این شکل؛ بعد از یک نیمه وحشتناک هدف ما فراموش کردن نیمه اول و تلاش برای بردن بازی در نیمه دوم بود؛ دست کم تلاش خودمان را کردیم.

 

راموس اگرچه باخت به اتلتیکو را دردناک دانست اما مدعی شد که این شکست به فصل ناامید کننده ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ هیچ ارتباطی نداشته؛ فصلی که در نهایت یاس و بدون هیچ جامی برای کهکشانی‌ها به پایان رسید.

 

وی در این خصوص اظهار داشت: شکست در برابر اتلتیکو درست مثل هر شکست دیگری دردناک است اما نباید نگران باشیم؛ ولع داشتن مشکلی ندارد، تازه ابتدای راه هستیم و خود را آماده می کنیم؛ ما از صفر شروع کرده‌ایم و باید فصل گذشته را فراموش کنیم؛ برای قضاوت خیلی زود است؛ من به این تیم به شدت ایمان دارم.

 

شکست رئال به اتلتیکو بازتاب وحشتناکی در مطبوعات اسپانیا داشت به طوری که روزنامه آ. اس قهرمان ۱۳ دوره رقابت های اروپایی را «تیمی ویران» خطاب کرد و مارکا نتیجه بازی را «شرم آور و دردناک» خواند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------