صیادمنش: تلاش می‌کنم به بایرن‌مونیخ هم گل بزنم/ دنبال فیکس شدنم نه شادی گل!



اخبار,اخبار ورزشی,صیادمنش

مهاجم ایرانی باشگاه فنرباغچه ترکیه گفت: خیلی از طرفداران فنرباغچه برایم پیام تبریک ارسال کردند و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و در ترکیب تیم جابیفتم.

اللهیار صیادمنش در تورنمنت «آئودی کاپ» با درخشش ۹ دقیقه‌ای اش نظر همه رسانه‌های ترکیه را به خود جلب کرده است. این مهاجم مازندرانی که از هفته گذشته همراه با تیم فنرباغچه راهی آلمان شده تا در این تورنمنت چهارجانبه شرکت کند یک دقیقه پس از ورود به زمین بازی توانست برای تیمش گلزنی کند. گرچه گلش منجر به کسب امتیاز نشد ولی از سنگینی شکست کاست. او روز گذشته درباره این گل و حواشی اش با خبرورزشی حرف زد. 

 

*این اولین بازی‌ات در این تورنمنت بود؟

بله! در دیدار اول روی نیمکت بودم ولی بازی به من نرسید. دیدارمان روبه‌روی ولفسبورگ بود که ۱-۱ تمام شد. 

 

* بازی با هرتا چطور بود؟

خب ما ۲ بر صفر عقب بودیم که من به زمین رفتم. سرمربی‌مان یکسری کار‌ها را به من گفت و من هم رفتم داخل تا آن‌ها را انجام بدهم. تقریباً یک دقیقه هم نشده بود که داخل شدم و از راست یک توپ برایم آمد و، چون من هنوز درست یارگیری نشده بودم با یک بغل پای نسبتاً محکم دروازه هرتا را باز کردم. 

 

* اما خیلی شادی نکردی؟

دنبال این حاشیه‌ها نیستم. فعلاً باید سعی کنم خودم را در تیم اثبات کنم. تیم‌مان عقب بود و خواستم زودتر برگردم تا بازی را شروع کنیم. 

 

* هم‌تیمی‌هایت خیلی خوشحال شدند. شاید بیشتر از تو؟

بله! خب یک مقداری هم برای خودم خوشحال بودند که توانسته بودم برای فنرباغچه در دیدار با هرتا گلزنی کنم. هرتا تیم بزرگی است و از این بابت خیلی خوشحالم که توانستم دروازه اش را باز کنم. 

 

* با بایرن‌مونیخ هم بازی دارید؟

بله! آئودی کاپ یکی از مهمترین تورنمنت‌های فصلی در آلمان است که فنر باغچه در آن شرکت دارد. بازی ما با بایرن ۳۰ جولای (سه‌شنبه ۸ مرداد) است. 

 

* فکر می‌کنی باز هم به میدان بروی؟

بعد از بازی که سرمربی تیم خیلی از من صحبت کرد. بعد از گل هم یکی، دو بار موقعیت خوب داشتم ولی یا توپ دیر به من رسید یا اصلاً نرسید. 

 

* اگر به بایرن گل بزنی شادی گل می‌کنی؟

نه! فعلاً برای شادی گل خیلی زود است. بیشترین هدفم اجرای دستورات کادر فنی و خواسته‌های اوست. باید بتوانم جایگاهم را در تیم باز کنم، چون تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد که سابقه بازی برای چلسی، والنسیا و دیگر تیم‌های بزرگ اروپایی را دارند. رقبای جدی و سرسختی دارم و نمی‌توانم از مسیر اصلی‌ام دور شوم. 

 

* در ترکیه هم خیلی به این گل پرداختند؟

به هر حال تیم‌های پرطرفدار اخبارشان هم بیشتر منتشر می‌شود. خیلی از طرفداران فنرباغچه برایم پیام تبریک ارسال کردند و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و در ترکیب تیم جابیفتم. 

 

* از استقلال خبر داری؟

بله! از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم. امیدوارم تیم با قدرت لیگ را شروع کند. خبر برد‌های تیم در دیدار‌های دوستانه خوشحال و امیدوارم کرده است. آرزو می‌کنم بهترین اتفاقات برای استقلال رخ بدهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------