دین‌محمدی: با کلوپ هم‌اتاقی بودم/ یورگن از همان اول عاشق لیورپول بود



اخبار,اخبار ورزشی,سیروس دین‌محمدی
سیروس دین‌محمدی پیشکسوت تیم استقلال گفت: یورگن کلوپ از همان زمان که با هم همبازی بودیم عاشق لیورپول بود.

به گزارش میزان، سیروس دین‌محمدی در خصوص صحبت‌های یورگن کلوپ پیرامون او و سرژیک تیموریان گفت: یورگن کلوپ از همان زمان که با هم همبازی بودیم عاشق لیورپول بود و در رختکن تیم مدام از جو استادیوم لیورپول صحبت می‌کرد و در نهایت هم به آرزویش رسید. فیلمی که از صحبت‌های کلوپ منتشر شده کامل نیست و او در ادامه صحبت‌هایش از من تعریف می‌کند. از اینکه برای بازی لیورپول و چلسی به ترکیه نرفتم هم خیلی ناراحتم».

 

دین‌محمدی با اشاره به اینکه با کلوپ هم‌اتاقی بوده، تصریح کرد: کلوپ با بازیکنان خارجی تیم رابطه خیلی خوبی داشت و خاطرات زیادی با او دارم. اتفاقا قرار بود به انگلیس بروم چون کلوپ در انگلیس هم مدرسه فوتبال دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بتوانم با کلوپ همکاری کنم.

 

اظهار نظر یورگن کلوپ درباره سیروس دین‌محمدی و سرژیک تیموریان

شب گذشته دیدار سوپرجام فوتبال اروپا بین دو تیم لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چلسی قهرمان لیگ اروپا در استانبول ترکیه برگزار شد.

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری پس از این دیدار در پاسخ به سوال ایسنا که از او درباره ایرانیان هوادار لیورپول و همچنین ایرانی‌هایی که در دوران سرمربی‌گری او در دورتموند طرفدار این تیم آلمانی بودند، گفت: برای من خیلی جالب و خوب است که هواداران کار ما را دنبال می کنند. البته فکر کنم بدانید من با دو بازیکن ایرانی سیروس دین محمدی و سرژ یک تیموریان هم تیمی بودم. آن‌ها از بازیکنان با تجربه ایرانی بودند. این خوشحال کننده است که هواداران زیادی داریم ولی برای من این بیشتر خوشحال کننده بود که هواداران زیادی از ایران و تهران که لیورپولی هستند اینجا بودند و از پیروزی ما خوشحال شدند. این نکته بیشتر خوشحال کننده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------