واکنش مدیر رسانه ای استقلال به صحبت‌های کالدرون



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال تهران
باشگاه استقلال نسبت به صحبت های سرمربی پرسپولیس در نشست خبری واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخشی از نشست خبری خود درباره استقلال صحبت کرد که این موضوع با واکنش استقلالی ها همراه شد.


کالدرون در اواسط نشست خبری گفت: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم تیم های دیگر بازیکنان خارجی بیشتری گرفتند مثل استقلال که بازیکن ایتالیایی جذب می کند اما ما فقط یک بازیکن گرفتیم اما ما با کیفیت بازیکنان داخلی می توانیم این خلا را جبران کنیم.

 

محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال در واکنش به این اظهارات بی آنکه اشاره مستقیمی به نام کالدرون داشته باشد، نوشت: استقلال فقط بازیکنان خارجی را جایگزین بازیکنان قبلی خارجی خود کرده و اندکی دقت نشان می‌دهد که  تعداد بازیکنان خارجی‌‌ استقلال کاهش یافته است. ضمناً باشگاه رقیب نیز علاوه بر حفظ بازیکنان خارجی، بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور را برگردانده و بازیکن جدید خارجی هم به خدمت گرفته است و دستمزد یک دروازه‌بان ایرانی از مجموع دستمزد سه ستاره داخلی تیم استقلال بیشتر است که البته اهمیتی برای استقلال ندارد و باشگاه روی هدف و کار خود تمرکز می‌کند.

 

او در ادامه با اشاره به تاکید مقامات ورزش کشور بر اهمیت دوری از حاشیه سازی، اضافه کرد: با توجه به تاکید مقامات ورزش کشور و فدراسیون فوتبال به پرهیز از جنجال آفرینی، به سرمربی تیم رقیب توصیه می‌کنیم به جای اظهار نظر نادرست درباره پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا، روی مسئولیت خودشان متمرکز شوند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------