خطیبی: استقلال با این کادرفنی مدعی قهرمانی است



اخبار,اخبار ورزشی,خطیبی
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می‌گوید تیمش به مرور زمان بهتر از قبل عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ماشین‌سازی امروز (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر توانست با یک گل استقلال را شکست دهد. رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما این برد را به جمشید خطیبی تقدیم می‌کنیم.  فکر می‌کنم بازی دوستانه‌ای که در پیش فصل با استقلال داشتیم خیلی به ما کمک کرد. استقلال با کادرفنی‌ای که دارد جزو مدعیان لیگ برتر است. ما می‌دانستیم در نیمه دوم با اضافه شدن بازیکن قد بلندشان رو به توپ‌های بلند می‌آورند اما ما سعی کردیم که جلوی این کار را بگیریم. البته استقلال توانست چند بار از این طریق خطرناک شوند.

 

او افزود: ما بازیکنان جوانی را در بازی امروز به میدان فرستادیم. هواداران و رسانه‌ها باید به این هواداران اعتماد کنند چون به مرور شرایط بهتر می‌شود. امیدوارم با این بازیکن جوان و با غیرت بتوانیم نتیجه بگیریم. این برد برای ما از فردا تمام می‌شود و به فکر بازی بعدی هستیم.

 

سرمربی ماشین‌سازی گفت: ما نقطه ضعف استقلال را می‌دانستیم و در ۱۰ دقیقه اول با اضافه شدن وینگرهایمان توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. این نکته را در نظر بگیرد که بازیکنانی مانند آل کثیر دیر به ما اضافه شد و شرایط بدنی خوبی را نداشت. ما با این شرایط توانستیم مقابل استقلال سه، چهار موقعیت داشتیم. این موقعیت‌ها به ما اعتماد به نفس گل‌زنی داد. ما پیش‌بینی کرده بودیم که استقلال برای نیمه دوم به کناره‌ها می‌رود. ما در این نیمه متاسفانه مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم و تاکتیکمان را تغییر دادیم. بازیکنان ما باتوجه به این که بعضی از آن‌ها برای اولین بار مقابل استقلال بازی می‌کردند، عملکرد خوبی داشتند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------