ونگر: این باخت ممکن است به قیمت از دست رفتن سهمیه تمام شود



اخبار,اخبار ورزشی,ونگر

سرمربی آرسنال از شکست تیمش برابر تاتنهام بسیار ناراحت است و معتقد است این باخت می تواند به قیمت از دست رفتن سهمیه تمام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، در آغاز هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن تاتنهام در داربی لندن در ورزشگاه ومبلی به دیدار آرسنال رفت و با یک گل به برتری رسید. هری کین تنها گل این دیدار را وارد دروازه پتر چک کرد تا داربی لندن به سود تاتنهام به پایان برسد.

 

آرسن ونگر بعد از شکست تیمش در این دیدار گفت : این بازی از آن بازیهایی بود که حق باخت نداشتیم و خیلی ناراحتم که تیمم در این دیدار شکست خورد. ممکن است این باخت باعث شود تا ما در پایان فصل نتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان کسب کنیم. من هم قبول دارم که رکورد تیمم در بازیهای خارج از خانه بسیار بد بوده است. بازی تا زمانی که تاتنهام به گل نرسیده بود خیلی برابر در جریان بود ولی وقتی که این تیم گل زد شکل بازی عوض شد و ما دیگر نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم. تاتنهام مهاجمی در اختیار دارد که یکی از بهترین های دنیا است. او مقابل هر تیمی می تواند گلزنی کند. او تفاوت را در این مسابقه رقم زد. البته در دقایق پایانی یک موقعیت خوب نصیب ما شد که لاکازات نتوانست از آن استفاده کند. دلیلی این باخت فقط خودمان بودیم و داوری هیچ مشکلی نداشت. باید ایرادات خودمان را پیدا و برطرف کنیم.  

 

سرمربی آرسنال که تیمش الان کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد در ادامه گفت: فوتبال بازی گل زدن است. تیمی که بتواند به گل برسد همه کار انجام داده است. شما نباید به آمار توجه کنید. تا وقتی که ما نتوانیم به گل برسیم و بازیهای خودمان را ببریم شرایط همینطور خواهد بود. در چنین بازیهایی باید از موقعیت های خودتان استفاده کنید ولی متاسفانه امروز تمرکز کافی نداشتیم و نتوانستیم مانند بازی قبل برابر اورتون، بازی کنیم. امیدوارم در بازیهای بعدی بتوانیم این شکست را جبران کنیم و بار دیگر به رقابت برای کسب سهمیه بازگردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------