آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سلطانی‌فر: IOC باید جلوی تحرکات سیاسی فدراسیون جهانی جودو را بگیرد/ مدیرعامل استقلال با قدرت می‌ماند



اخبار,اخبار ورزشی,مسعود سلطانی‌فر
وزیر ورزش و جوانان گفت: چیزی که برای ما محرز است، این است که رفتارهای مشکوکی از سوی فدراسیون جهانی جودو دیدیم که تلاش می‌کنند مشکلاتی را ایجاد کنند.

به گزارش تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح خانه پیشکسوتان و تجلیلی از محمد نصیری پیشکسوت وزنه‌برداری اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردیم و در جمع پیشکسوتان حاضر شدیم و خانه پیشکسوتان را افتتاح کردیم و از محمد نصیری هم تجلیلی شد. امیدواریم این برنامه‌ها به‌صورت مستمر باشد تا از تلاش‌ها و زحمات قهرمانان و افتخارآفرینان تجلیل شود.

 

وی درباره سعید ملایی و شرایطی که برای این جودوکار پیش آمده است، گفت: چیزی که برای ما محرز است، این است که رفتارهای مشکوکی از سوی فدراسیون جهانی جودو دیدیم که تلاش می‌کنند مشکلاتی را ایجاد کنند. ما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این موضوع را پیگیری و اعتراضات خود را نیز منعکس کردیم. قرار است کمیته ملی المپیک نیز امروز نامه‌ای را به کمیته بین‌المللی المپیک بفرستد و موضوع را شرح بدهد و بخواهد که در این ماجرا دخالت کند و جلوی تحرکات سیاسی فدراسیون جهانی را بگیرد.

 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به ادعای گروگان گرفته‌شدن خانواده ملایی در ایران و فشار به وی برای شکست که از سوی رسانه‌های خارجی مطرح شده، عنوان کرد: مگر خانواده شما را گروگان می‌گیرند؟ پس چنین اتفاقی برای خانواده ملایی نیز نیفتاده است.

 

سلطانی‌فر درباره احتمال مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه استقلال گفت: این را از شما می‌شنوم و خبر ندارم. مدیرعامل استقلال سر جای خودش هست و با قدرت نیز می‌ماند.

 

وی در پایان گفت: یک نفر از هیئت مدیره باشگاه استعفا کرده که قرار است یک نفر دیگر جایگزینش شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------