کالدرون: نیازی نبود در مورد دربی با برانکو صحبت کنم



اخبار,اخبار ورزشی,کالدرون
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با تجربه‌ای که دارم شرایط دربی را می‌دانم همه دربی‌ها مثل هم و مهم هستند.

به گزارش فارس، گابریل کالدرون پیش از شروع تمرینات امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: همینطور که می‌دانید چند بازیکن در تیم ملی داشتیم که دو نفر از آن‌ها بازگشتند و امروز در تمرینات شرکت می‌کنند و بقیه بچه ها فردا بر می‌گردند. تیم شرایطش خوب است و یک بازی با سایپا انجام دادیم و در مجموع راضی‌ام.هر بازی برای ما فینال است. بازی با تراکتور هم بازی مهم و خوبی برای ما بود در هر بازی باید برای برد وارد زمین شویم.

 

* برانکو در مورد تیم های عربی صحبت کرد و من از فوتبال ایران پرسیدم

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با برانکو گفت: مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم من از او در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم و او هم در مورد تیم‌های کشورهای عربی صحبت کرد. او مربی خیلی خوبی است.

 

کالدرون در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد دربی با برانکو صحبت کرده است، گفت: خیر، نیازی به صحبت نبود. با تجربه‌ای که دارم شرایط دربی را می‌دانم همه دربی‌ها مثل هم و مهم هستند. 

 

وی در مورد اینکه آیا در خصوص مسائل مالی با برانکو صحبت کرده است،گفت: خیر، ما فقط در مورد مسائل فوتبال صحبت کردیم.

 

*نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم

کالدرون در مورد اینکه حضور یک بازیکن خارجی به چه سرانجامی رسید، گفت: ما الان نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم باید با همین گروه ادامه بدهم و من فقط باید به تغییر و تحول مهره‌ها فکر کنم. جونیور هم کم‌کم به فرم آمادگی می‌رسد و امیدواریم در بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

 

*به تصمیمات کمیته انضباطی احترام می گذاریم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا احضار بیرانوند به کمیته انضباطی و احتمال محرومیت او در آستانه دربی نگران‌کننده نیست، گفت: ما به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته می‌شود احترام می‌گذاریم چه در مورد بازیکنان خودمان باشد چه در مورد دیگر بازیکنان.

 

*تلاش می کنم نه 100در100 بلکه 200درصد تیم پیشرفت کند

کالدرون در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس پولی نگرفته‌اند و آیا مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده است، گفت: بعد از این چند روز من دیدگاه مثبتی دارم و فکر می‌کنم این مشکلات حل می‌شود. مطمئن هستم مشکلات مالی تا قبل از دربی حل می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد. من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نه صددرصد بلکه 200 درصد پیشرفت کند این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود.

 

* شرایط احمدزاده در حال بهتر شدن است

وی در خصوص وضعیت فرشاد احمدزاده گفت:‌ او مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است. اگر مشکلی باشد متوجه می‌شوید در حال حاضر همه چیز خوب است.

 

*شانس من است که تمدن ایران با بشناسم

کالدرون در مورد حضور در مراسم عزاداری‌های ماه محرم گفت: برای من یک امتیاز است که در کشوری هستیم که تمدن بشری از اینجا شکل گرفته و من فرهنگ ایرانی را می‌بینم و این شانس من است که این تمدن را بشناسم و هرچه از این تمدن یاد بگیرم مرا خوشحال می‌کند و خوشحالم که در کنار شما و در ایران هستم این یک امتیاز است و باید از آن استفاده کنم مخصوصاً که می‌بینم مردم ایران چقدر به یکدیگر احترام می‌گذارند از این بابت خیلی ممنون و خوشحال هستم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------