صحبت های بازیکنان استقلال قبل از دربی ۹۰؛ از لحاظ روحی کمی خراب هستیم!



اخبار,اخبار ورزشی,وریا غفوری
مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است تغییرات زیاد باعث ضربه خوردن تیمش شده است.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار کرد: شرایط و حساسیت بازی را درک می‌کنیم. شروع خوبی نداشتیم و کمی اشتباهات داوری به تیم ما ضربه زد اما امیدوارم در داربی پیش رو بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به لیگ برگردیم و بتوانیم در جدول جایگاه خود را بهبود ببخشیم.

 

وی درباره غیبت فرشید اسماعیلی در داربی ۹۰ هم گفت: یک اشتباه باعث شد فرشید اسماعیلی را در این دیدار نداشته باشیم. او بازیکن بسیار خوبی است و جای خالی‌اش ساده پر نخواهد شد اما امیدوارم جای خالی اسماعیلی را سایر بازیکنان پر کنند.

 

غفوری ادامه داد: دیاباته را در اختیار نداریم اما قائدی مشکلی برای همراهی ما ندارد و ان‌شاءالله بازی خوبی انجام بدهد. هیچکسی نمی‌تواند بگوید تیم ضعیفی داریم چون همه بازیکنان ما توانمند هستند اما تغییرات زیاد به تیم ضربه زده است. افرادی آمدند و تغییراتی را ایجاد کردند و الان هم خیلی راحت استعفا دادند و رفتند و خودشان را پنهان کردند. این افراد الان هم دیگر جوابگو نیستند. قطعا تیم ما خوب خواهد شد چون پتانسیل لازم را داریم. در سه بازی اخیر هم اگر شانس داشتیم، الان صدر جدول بودیم.

 

او درباره انگیزه‌های تیمش برای داربی ۹۰ هم گفت: پیروزی در داربی بیشترین انگیزه برای هر بازیکنی است. این بازی می‌تواند به هر بازیکنی اعتبار بدهد و نام او را بزرگ کند. البته امیدوارم تیم ما در نهایت قهرمان شود. هدف تیم ما همین است.  

 

غفوری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قول پیروزی می‌دهد یا خیر گفت: من می‌توانم از طرف خودم قول بدهم که بهترین عملکرد را داشته باشم چون سخت است یک مدافع گلزنی کند. امیدوارم بتوانیم بهترین بازی را انجام دهیم.

 

شجاعیان: برای داربی از لحاظ روحی کمی خراب هستیم

داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: بازی داربی با بقیه بازی‌ها فرق دارد و ما هم در این سه هفته بدشانس بودیم و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: از لحاظ روحی کمی خراب هستیم اما با بقیه صحبت کردیم تلاش مان را بیشتر کنیم تا در داربی موفق باشیم. اسماعیلی و دیاباته بازیکنا خوبی هستند و نبود آن‌ها تاثیرگذار هستند اما کسانی که جانشین این‌ها خواهند شد باید خودی نشان دهند تا استقلال موفق شود.

 

کریمی: به دربی امیدواریم

علی کریمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار کرد:‌ در ۳ بازی گذشته متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم. دو بازی برده را مساوی کردیم و یک بازی را هم در دقایق پایانی باختیم. از نظر نتیجه‌گیری خوب نبودیم. ۲ امتیاز از ۳ بازی خوب نیست.

 

او ادامه داد:‌ روند فوتبال بازی کردن‌مان خیلی بهتر شده است و به داربی امیدواریم تا نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. این چیزی که در موردش حساس بودیم که تیم بعد از بدنسازی جا بیفتد، ان‌شاءالله تا بعد از داربی جا می‌افتد.

 

کریمی اضافه کرد: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد مهم‌ترین عامل بازیکنان در زمین هستند. هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد و این نظر هم محترم است. اگر پیشکسوتان و هواداران سعی کنند روحیه بدهند خیلی به مراتب بهتر است ولی هر کسی حق دارد نظرش را چه خوب و چه بد بدهد. بازیکنی که به استقلال می‌آید خودش را باید از نظر ذهنی آماده کرده باشد. ممکن است یک روز بازیکن خوب نباشد و باید آماده سرزنش شدن هم باشد. فکر می‌کنم مهم است که بازیکن استقلال از نظر روحی و ذهنی قوی باشد.

 

بازیکن استقلال درباره نظر پیشکسوتان و کارشناسان درباره اینکه شانس پرسپولیس از استقلال در داربی بیشتر است هم گفت:‌ هر آدمی حق دارد نظری نسبت به بازی داشته باشد ولی ۳ روز به بازی مانده و ما تلاش می‌کنیم در تمرینات و روز بازی در فرم خوبی باشیم و با تلاش همگی نتیجه خوبی بگیریم و با برد از زمین خارج شویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------