زرینچه: باشگاه از اقدام غفوری اطلاعی نداشت/ می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم



اخبار,اخبار ورزشی,زرینچه
سرپرست استقلال تهران گفت: شرایطمان خوب است، استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم.

به گزارش فارس، جواد زرینچه در حاشیه تمرین امروز استقلال تهران در خصوص نبود فرشید اسماعیلی در دربی روز یکشنبه گفت: اگر او را ببخشند در دربی از او استفاده می‌کنیم اما اگر نبخشند، فرشید را در دربی نخواهیم داشت. 

 

وی در خصوص بازی‌های استقلال گفت: ما بازی‌های خوبی داشتیم، فراز و نشیب نبوده است، مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان شاید می‌توانستیم برنده باشیم، نمی‌خواهیم به گردن داوری بیندازیم، اما مقداری مشکلات داوری و عدم تمرکز باعث شد نتیجه لازم را نگیریم، شرایطمان خوب است، استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم. 

 

سرپرست استقلال در مورد برخورد پیشکسوتان این تیم برخورد دوگانه‌ای در مقابل بازی آبی‌ها مقابل پرسپولیس داشتند، گفت: با تغییر استراماچونی به جایی نمی‌رسیم، ما تغییرات  زیادی از لحاظ فنی داشتیم، نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم احتیاج به زمان داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. 

 

وی در مورد اینکه استقلال درون زمین یک بازیکن باتجربه و رهبر ندارد، گفت: صددرصد موافق این هستم، من قبل از این هم که به استقلال بیایم تلاش کردم رحمتی و منتظری را داشته باشیم. زمانی در استقلال کاپیتان و بزرگتر تیم همه کاره تیم بود، البته الان هم بزرگتر در تیم داریم و وریا است، اما او پسر ساکت و آرامی است. واقعیت این است که به نفری مانند پژمان منتظری احتیاج داریم. نه امسال و نه سالهای دیگر همیشه باید برای شرایط بحرانی چنین نفری را داشته باشیم که بتواند تیم را جمع و جور کند. البته الان شرایط بحرانی نیست اما استقلال به یک چنین کسی نیاز دارد. 

 

زرینچه در مورد موضوع تخلف ووریا غفوری و لباسی که او پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان به تن کرد گفت: باشگاه اصلا اطلاعی از این موضوع نداشت، مسئولین بازی گفتند که نمی‌توانید با این پیراهن وارد زمین شوید، اما بچه‌ها لباس را پوشیده بودند و من با مسئولیت خودم قبول کردم تیم به زمین برود، اگر باشگاه می‌دانست می‌توانستیم شرایط بهتری ایجاد کنیم، تخلفی در کار نبوده اما اگر می‌دانستیم خیلی بهتر می‌توانستیم شرایط بهتری را فراهم کنیم. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------