پرسپولیس به برزیل دعوت شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس
سفیر کشور برزیل در تهران در جلسه با انصاری‌فرد از تیم پرسپولیس دعوت کرد تا برای برگزاری چند بازی دوستانه به این کشور سفر کند.

به گزارش فارس، روز گذشته سفرای کشورهای برزیل و آرژانتین با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس به دیدار محمدحسن انصاری‌فرد و گابریل کالدرون مدیرعامل و سرمربی تیم پرسپولیس رفتند و با آنها به صحبت پرداختند.

 

در این دیدار سفیر کشور برزیل در ایران از محمدحسن انصاری‌فرد درخواست کرد تا زمینه سفر تیم پرسپولیس به کشور برزیل را فراهم کند تا این تیم بتواند در این کشور فوتبال‌خیز مسابقات دوستانه برگزار کند.

 

انصاری‌فرد که از این پیشنهاد استقبال کرده بود، اعلام کرد که به دلیل گرانی بلیت و بالا رفتن قیمت ارز سخت است که بخواهد تیم پرسپولیس را راهی برزیل کند. بعد از صحبت‌های انصاری‌فرد، سفیر برزیل اعلام کرد که می‌تواند زمینه حضور یک تیم مطرح برزیلی را در تهران فراهم کند تا با پرسپولیس بازی دوستانه انجام دهند اما باید بخشی از درآمدهای این بازی به این تیم برزیلی تعلق پیدا کند.

 

پیشنهادهای طرفین مورد استقبال یکدیگر قرار گرفت و قرار شد سفیر برزیل در تهران پس از هماهنگی‌ها و رایزنی‌های لازم پاسخی به باشگاه پرسپولیس برای این بازی دوستانه بدهد.

 

به نظر می‌رسد در صورت فراهم شدن شرایط تا چند وقت دیگر تیم پرسپولیس میزبان یکی از تیم‌های مطرح برزیلی خواهد بود و بازی دوستانه با این تیم انجام خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------