ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی 90



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و پرسپولیس
استراماچونی اگر قصد دارد دفاعی بازی کند، ریگی را وارد ترکیب اصلی می‌کند و در صورت ریسک در دربی، محسن کریمی به زمین می‌رود.

به گزارش خبرورزشی، استراماچونی پیش از دربی از تغییرات زیاد در ترکیب استقلال خبر داد. تغییر قطعی این تیم در خط حمله صورت می‌گیرد که با مصدومیت شیخ دیاباته، احتمالا مرتضی تبریزی جایگزین او می‌شود. همچنین شنیده شده استراما برای مقابله با خط هافبک قدرتمند پرسپولیس تصمیم دارد مسعود ریگی را وارد ترکیب تیمش کند. علی کریمی هم برای تقویت کمربند میانی این تیم در زمین حضور دارد و احتمالا شجاعیان و قائدی در دو سمت خط حمله قرار می‌گیرند.

 

البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد. اینکه استراماچونی ریسک کند و محسن کریمی را به جای فرشید اسماعیلی به ترکیب بفرستد. علی دشتی هم از دیگر گزینه‌های حضور در ترکیب است.

 

خط دفاع و دروازه استقلال هم بدون تغییر نسبت به بازی قبل در کنار هم به زمین می‌روند. مگراینکه زکی‌پور دوباره جایگزین میلیچ شود که بعید است.

 

 ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و پرسپولیس

کالدرون به جز یک مورد تغییر اجباری و یک مورد هم تاکتیکی، تغییر زیادی در ترکیب تیمش ایجاد نمی‌کند. با پایان یک جلسه محرومیت بیرانوند، با وجود نمایش خوب رادوشوویچ و مهار تماشایی شوت طالب ریکانی، احتمالا شماره یک تیم ملی به ترکیب فیکس پرسپولیس برمی‌گردد و رادو باید منتظر غیبت دوباره بیرانوند باشد.


همچنین با مصدومیت سیدجلال، او هم غایب بزرگ این مسابقه است و دوباره زوج کنعانی‌زادگان و شجاع کنار هم قرار می‌گیرند. شنیده شده محمد انصاری برای دربی هم جایگاهش را تثبیت کرده و محمد نادری در بازی بزرگ هفته نیمکت‌نشین خواهد بود. در سمت راست هم مطابق معمول مهدی شیری به بازی می‌رود.


با ادامه مصدومیت کمال کامیابی‌نیا؛ تنها هافبک دفاعی پرسپولیس برای این بازی احمد نوراللهی است که ترابی و امیری در دو سمت او بازی می‌کنند. وحید امیری تغییر دوم کالدرون نسبت به بازی گذشته است که احتمالا جایگزین سیامک نعمتی می‌شود.


بشار رسن هم مانند دیدار با نفت آبادان پشت دو مهاجم این تیم قرار می‌گیرد. علی علیپور و جونیور امید‌های گلزنی کالدرون در این مسابقه هستند که به عنوان مهاجم هدف در ترکیب پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------