استراماچونی: تساوی عادلانه بود/ باخت دربی باعث می‌شود به خودمان بیاییم



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از شهرآورد گفت: نیمه دوم خوب نبودیم اما به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

به گزارش فارس، استراماچونی در نشست خبری بعد از دربی گفت: به نظر من بازی را بهتر از پرسپولیس شروع کردیم و حتی دقایقی از آنها بهتر بودیم. حتی بعد از ضربه پنالتی شرایط خوبی داشتیم.

 

*نیمه دوم نبودیم، اما تساوی عادلانه بود

وی ادامه داد:‌ از چیزی که راضی نیستم در نیمه دوم بازیکنان خوب نبودند. وقتی پنالتی را از دست دادیم بازیکنان هیچ واکنش خوبی انجام ندادند اما به نظر من این بهانه خوبی نیست و قانع کننده نیست. درنیمه دوم هم خوب نبودیم اما نتیجه عادلانه مساوی بود. قبل از گل پرسپولیس موقعیت خطرناکی از آنها ندیدم. 

 

* 3-5-2 بازی کردیم تا مقابل پرسپولیس هجومی باشیم

استراماچونی در خصوص اینکه چرا با ترکیب 3-5-2 بازی کردند،گفت: ما با این دلیل با این شیوه بازی کردیم که تهاجمی باشیم و تبریزی و رضاوند مقابل پرسپولیسی ها باشند تا جلوی آنها را بگیریم. فکر می کنم در نیمه اول آن طور که می خواستم پرسپولیسی ها بازی نکردند. در مواقعی ما خیلی خطرناک ظاهر شدیم. چیزی که دوست ندارم در نیمه اول شجاعانه بودیم اما نیمه دوم آنطور که باید و شاید نبودیم.

 

* تمام عناصر تهاجمی استقلال را وارد زمین کردیم

سرمربی استقلال در ارتباط با اینکه چرا در خط حمله کسی اضافه نشد و در نیمه دوم تبریزی تک مهاجم شد عنوان کرد: ما با ترکیب 3-4-1-2 بازی کردیم و قائدی آماده نبود و مجبور شدیم رضاوند را بیاوریم. ما قائدی را برای نیمه دوم آماده کردیم و به همراه محسن کریمی او را وارد زمین کردیم و این تمام عنصر تهاجمی ما بود تا به زمین بفرستیم درصورتی که یک بازیکن هم نداشتیم.

 

* فقط در بازی با ماشین‌سازی به داور اعتراض کردم

سرمربی استقلال در ارتباط با اینکه هفته های گذشته به داوری اعتراض می کردید و آیا فکر نمی کنید این روی بازیکنان و هواداران تاثیر می گذارد و همین باعث شد دربی هم بی کیفیت شود، گفت: اول از همه منظور شما چه هست؟ تنها مسابقه ای که اعتراض کردم ماشین سازی بود و در دو بازی دیگر اعتراضی به داور نداشتم. شاید این کار در طول مسابقه بوده، اگر هم اعتراضی به داور کرده باشم. به هر حال داوری قسمتی از کار است و من مقابل دوربین این کار را انجام ندادم بلکه در طول مسابقه این کار را کردم.

 

* اگر به خاطر دربی نبود، آن گل به ثمر نمی‌رسید

وی ادامه داد: به خاطر دربی هم اگر این اتفاقات نمی افتاد آن گل به ثمر نمی رسید و بازی مساوی می شد اظهار نظر دیگری داشتید و سوالات دیگری می پرسیدید. نیمه اول پرسپولیس بهتر بازی کرد و نسبت به آنها بهتر بودیم اما نیمه دوم پرسپولیس موقعیت خاصی روی دروازه ما ایجاد نکرد.

 

* دوست دارم شناور بازی کنیم

سرمربی آبی پوشان در خصوص اینکه آیا دوست دارد بازی تیم شناور باشد و برای بهتر شدن شرایط چه برنامه ای دارد که پاس های بهتری در زمین داده شود گفت: همان طور که شما گفتید موافقم و عملکرد خوبی نداشتیم این عملکرد را به بازیکنان من هم انتقال دادند و در نیمه دوم بسیار ضعیف بودیم. من با آنالیز شما موافق هستم.

 

* باخت در دربی باعث می‌شود به خودمان بیاییم

استراماچونی در مورد اینکه مربیان بازنده در دربی مدتی آرامش ندارند و چه برنامه ای برای این شرایط دارید تا استقلال به روند عادی خود بازگردد گفت: اول از همه باختن در دربی باعث می شود به خودمان بیایم تا عملکرد خوبی در آینده داشته باشیم. و مااین دربی را باختیم تازه 4 هفته گذشته وامتیاز خوبی کسب نکردیم و از حالا باید به سرعت بجنگیم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------