خطیر: آقای غفوری! در دادگاه می‌بینمت/ برای شکایت رئیس باند شُل‌ها لحظه‌شماری می‌کنم!



اخبار,اخبار ورزشی,علی خطیر
معاون سابق باشگاه استقلال بگفت: نه تنها سند و مدرک دارم بلکه شاهدانی دارم که می‌توانند علاوه بر مدارکم در دادگاه حاضر شوند و حرفهایم را تأیید کنند.

روز گذشته و پس از درگیری‌هایی که در خلال شهرآورد بین بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس رخ داد شاهد بروز مشاجره‌های رسانه‌ای بین یکی از ستاره‌های استقلال با معاون مستعفی باشگاه بودیم. علی خطیر که پیش از شهرآورد از سوی وریا غفوری مورد هجمه قرار گرفته بود روز گذشته روزه سکوتش را شکست و در دفاع از خود و در حمایت از استقلال مطالبی را بر زبان آورد که سوژه اغلب اهالی فوتبال شد. در ادامه وقتی اظهارات علی خطیر به اطلاع وریا غفوری رسید این بار نوبت کاپیتان استقلال بود که با خط و نشان کشیدن برای معاون ورزشی سابق استقلال او را به دادگاه و شکایت تهدید کند.

 

سلبریتی این روز‌های استقلال که در مباحث سیاسی و اقتصادی هم ورود کرده علی خطیر را فردی دیوانه توصیف کرده و گفته بود جواب این دسته از انسان‌ها را نمی‌دهد. خطیر هم در بخشی از صحبت‌های قبلی اش با دیگر رسانه‌ها درباره باندی که در استقلال تشکیل شده گفت: «مشکل باند سفت‌ها بود؟ باز باند سفت‌ها در کورس قهرمانی قرار داشتند، شما که سردسته باند شُل‌ها هستید، چه کار کرده‌اید؟ استقلال هر چه می‌کشد، از دست باند شُل‌هاست!» در همین ارتباط با خطیر در سوئیس تماس گرفتیم و از واکنش غفوری نسبت به حرف‌هایش پرسیدیم.

 

وریا غفوری جواب حرف‌های صریح و بی‌پرده تان را با دیوانه خطاب کردن تان داده است!

اشکالی ندارد. بله! من دیوانه استقلال هستم و به خاطر استقلال این حرف‌ها را زدم ولی اینقدر عقل در سرم هست که قبل از شهرآورد به تحرکاتی که علیه من صورت گرفته بود پاسخی ندهم. این‌قدر عاشق تیم محبوبم هستم که پیش از شهرآورد جو تیم را به هم نزنم. این‌قدر مغز دارم که هم‌تیمی‌هایم را تخریب نکنم. آقایی که پست‌های آنچنانی و سیاسی می‌گذاری! درست است که پیش از شهرآورد آن حرف‌ها را بزنی و بگویی این همه تغییر در تیم باعث تضعیف استقلال شده است؟ واقعاً تو به عنوان بزرگتر تیم باید این حرف‌ها را می‌زدی؟ با این طرز حرف زدن همه بازیکنان تازه‌وارد استقلال را قبل از مهم‌ترین بازی زندگی‌شان تخریب کردی! در حالی که تو باید بزرگتری‌ات را نشان می‌دادی و آن‌ها را حتی بزرگ‌تر از آنچه هستند جلوه می‌دادی!

 

وریا گفته از شما در دادگاه شکایت می‌کند و باید پاسخگوی تمام اتهاماتی که وارد کرده اید باشید! مدرکی برای حرف‌هایتان دارید؟

نه تنها سند و مدرک دارم بلکه شاهدانی دارم که می‌توانند علاوه بر مدارکم در دادگاه حاضر شوند و حرفهایم را تأیید کنند.

 

نگران دادگاه و دادسرا و مراحل قانونی پیش‌رو نیستید؟

نه! اتفاقاً برای شکایت رئیس باند شُل‌ها لحظه‌شماری می‌کنم. از قول من بنویسید آقای غفوری در دادگاه می‌بینمت و مدارک و اطلاعات دیگری که درباره اتفاقات رخ داده در این مدت در باشگاه دارم را هم همان جا ارائه خواهم کرد. فقط امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد در پایان به سود استقلال باشد و اوضاع را به کلی برای این تیم تغییر بدهد. من که زورم به باند شُل‌ها نرسید! خدا کند دادگاه، به داد من و دیگر استقلالی‌ها برسد.

 

روزنامه خبرورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------