آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

بیانیه فیفا در مورد رای گیری جوایز The Best



اخبار,اخبار ورزشی,مراسم بهترین های فیفا
فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، با انتشار بیانیه ای، گزارش های اخیر در مورد تقلب در رای گیری جوایز The Best را ناعادلانه و گمراه کننده توصیف کرد.

به گزارش ورزش سه، مراسم بهترین های سال فوتبال جهان دوشنبه گذشته در میلان برگزار شد و جایزه بهترین بازیکن مرد سال به لیونل مسی رسید. پس از آن بود که تعدادی از افرادی که در این رای گیری شرکت داشتند اعلام کردند آرای آنها اشتباه اعلام شده و فدراسیون فوتبال مصر هم ادعا کرد آرای سرمربی و کاپیتان تیم ملی این کشور محاسبه نشده است.

 

فیفا روز گذشته اعلام کرد دلیل لحاظ نشدن آرای مصر، درست پر نشدن برگه های رای گیری و امضا کردن آن با حروف بزرگ انگلیسی بوده است.

 

اکنون این سازمان با انتشار یک بیانیه دیگر، به گزارش هایی که مدعی تقلب در این رای گیری شدند، واکنش نشان داد:" فیفا از اینکه در تعدادی از گزارش های رسانه ها، صحت فرآیند رای گیری برای جایزه بهترین های فیفا زیر سوال رفته، ناراحت است.

 

فرآیند رای گیری برای هر یک از جوایز تحت نظر یک ناظر بی طرف که در این مورد موسسه PricewaterhouseCoopers است، صورت گرفت.

 

فیفا و PwC همه فرآیندهای کنترل استاندارد را رعایت کردند. با در نظر گرفتن این فرآیندها، فیفا از همه اعضای خواست تا آرای شان هم به صورت الکترونیکی و هم دستی ارسال کنند.

 

آرای دستی حتما باید توسط شخص رای دهنده و شخص مسئول در فدراسیون امضا می شد. بنابراین برای اینکه یک رای معتبر باشد، باید هم شامل امضای افراد و هم مهر فدراسیون می بود. فیفا و ناظر مستقل می توانند ثابت کنند همه آرای مطابق با قوانین و در موعد زمانی مشخص شده، اخذ شده است. در نتیجه در درستی رای گیری تردیدی وجود ندارد.

 

در صورتی که هر دستکاری ای صورت گرفته باشد یا اشتباهی که در نتیجه رای گیری تاثیر داشته، فیفا تحقیقات لازم و در صورت نیاز، اقدام ضروری انجام خواهد شد."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------