والورده: در مورد مسی هیچ ریسکی را نمی‌پذیریم/ هدف ما تنها لیگ قهرمانان نیست



اخبار,اخبار ورزشی,والورده
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید قصد ندارد درباره لیونل مسی هیچگونه ریسکی کند.

به گزارش تسنیم، ارنستو والورده با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) تیم‌های بارسلونا و اینتر در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: اینتر از ابتدای فصل شروع فوق‌العاده ای داشته و فردا یک بازی سخت در انتظار ما است. نمی‌دانم کدام تیم بخت اول پیروزی در این دیدار است اما می توانم بگویم ما فردا در خانه بازی می‌کنیم و وظیفه داریم پیروز از میدان خارج شویم.

 

وی در ادامه راجع به آخرین وضعیت مهاجم فرانسوی‌ و فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش که اخیراً دچار مصدومیت شدند، اظهار داشت: دمبله دیروز تنها در نیمی از تمرین در کنار بازیکنان دیگر بود اما مسی مدت زمان بیشتری در تمرین حضور داشت. باید ببینیم امروز شرایط چطور پیش می‌رود که بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم آیا می‌توانیم فردا مقابل اینتر روی آنها حساب کنیم یا خیر، اما وقتی موضوع راجع به مسی است ما هیچ ریسکی را نمی‌پذیریم و بر اساس جلسه تمرینی امروز تصمیم می‌گیریم از او استفاده کنیم یا نه!

 

سرمربی اسپانیایی کاتالان‌ها در پاسخ به پرسشی راجع به اینکه آیا جایگاه خود را در خطر می‌بیند یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم وضعیت من در باشگاه در معرض خطر باشد. هیچ مشکلی وجود ندارد که این شبهه را در من به وجود بیاورد.

 

والورده تصریح کرد: این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان خواهد بود. هر دو تیم کیفیت برابری دارند و ما باید گامی رو به جلو برداریم و برنده بازی باشیم. هدف ما تنها لیگ قهرمانان نیست، بارسلونا باید در هر رقابتی پیروز باشد.

 

وی در مواجهه با پرسشی مبنی بر اینکه از گریزمان قصد دارد در چه پستی استفاده کند، با خنده پاسخ داد: گریزمان یک مهاجم است و همیشه نزدیک به دروازه دشمنان بازی می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------