فرزامی: وزارت دوست دارد به جای استقلال، تراکتور به آسیا برود!



اخبار,اخبار ورزشی,فرزامی
عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: داوری که برای شهرآورد گذاشته بودند قادر نبود خودش را اداره کند چه برسد بازی به این بزرگی و مهمی را!

به گزارش خبرورزشی، حسین فرزامی، از اعضای اسبق هیئت‌مدیره باشگاه استقلال نسبت به اوضاع مدیریتی و شرایط این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا ابراز نگرانی می‌کرد. فرزامی به خبرورزشی گفت استقلال با این روندی که در پیش گرفته در لیگ، چهاردهم است و به زودی باشگاهی ورشکسته هم خواهد شد.

 

چرا وضعیت استقلال این‌گونه است؟

با این هیئت‌مدیره به این ضعیفی چیزی بهتر از این نمی‌توان انتظار داشت. وزارتخانه هم که پول نمی‌دهد و اینقدر مدیریت و خبرگی در کار اداره باشگاه وجود ندارد که شاهد هستیم یک اتفاق ساده به چه ترتیب به یک معضل تبدیل می‌شود.

 

کدام معضل؟

وقتی وریا غفوری به عنوان کاپیتان استقلال علیه معاون ورزشی سابق استقلال جبهه گیری می‌کند چرا باشگاه ورود نمی‌کند؟ باشگاه این درک را ندارد که چنین اشکالاتی تیم را دچار حاشیه می‌کند. باشگاه با این روال به بد وضعیتی گرفتار می‌شود هرچند همین الان همچنین اتفاقی در حال رخ دادن است.

 

عدم تکمیل مدارک تسویه حساب با طلبکاران هم باعث شده سایه خطر لغو مجوز حرفه‌ای برای ورود استقلال به لیگ قهرمانان آسیا روی سر باشگاه باشد؟

این هم از کوتاهی وزارتخانه است. وزارت ورزش اگر دوست داشت استقلال در آسیا باشد این مجموعه را کمک می‌کرد ولی مسئولان ورزش دوست دارند به جای استقلال، تراکتور به لیگ قهرمانان برود که دستش به دهانش می‌رسد و لازم نیست پولی برایش هزینه شود. اگر استقلال با این اوضاعی که دارد راهی لیگ قهرمانان شود هر بازی در خانه یا بیرون از آن حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه روی دست باشگاه می‌گذارد.

 

اما اوضاع مالی استقلال که خوب است و خیلی از بدهی‌هایش را داده و با تعدادی از طلبکاران تسویه کرده است؟

اصلاً این‌طور نیست. اگر تسویه حساب کرده بودند هر روز یک خبر نمی‌رسید که استقلال هنوز مدارکش کامل نشده و خطر حذف وجود دارد. استقلال تقریباً یک باشگاه ورشکسته است و با ادامه این روند قطعاً ورشکستگی کاملش هم اعلام خواهد شد. کسی هم اجازه واگذاری اش به بخش خصوصی را صادر نمی‌کند و در کل ضعف مدیریتی در وزارت ورزش و باشگاه بیداد می‌کند.

 

به لحاظ فنی اوضاع تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شکر خدا همه چیزمان به هم می‌آید! روز‌هایی هم که استقلال خوب بازی می‌کند، داوری اینقدر به ضررش می‌شود که به کلی نتیجه بازی تغییر پیدا می‌کند. داوری که برای شهرآورد گذاشته بودند قادر نبود خودش را اداره کند چه برسد بازی به این بزرگی و مهمی را! اگر یک داور مقتدر در میدان بود هیچ یک از این محرومیت‌ها برای بازیکنان استقلال رقم نمی‌خورد تا برای گل‌گهر این همه غایب نداشته باشیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------