پیروزی صنعت نفت، تراکتور، فولاد و نفت‌ مسجدسلیمان/ تساوی ماشین سازی مقابل نساجی



اخبار,اخبار ورزشی,هفته ششم لیگ برتر فوتبال
دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال با برتری صنعت نفت، فولاد و نفت‌ مسجدسلیمان مقابل رقبا و تساوی ماشین سازی و نساجی ادامه یافت.
به گزارش مهر، در ادامه رقابت های فوتبال هفته ششم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم صنعت نفت میزبان سایپا بود که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر زردهای آبادانی به پایان رسید. جعفر سلمانی در دقیقه ۶۹ برای تیم نفت گل زد. 

 

زردهای آبادانی که پیش از این در رده هشتم بودند با این پیروزی جهش چند پله ای در جدول رده بندی داشتند و قبل از پایان مسابقات این هفته با ۱۱ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند. سایپا هم ۷ امتیازی باقی ماند و در رده نهم ایستاد.

 

پیروزی فولاد خوزستان مقابل شاهین/ ثبت پنجمین باخت برای تیم ویسی

تیم های فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که فولاد در این بازی با یک گل پیروزی رسید.

 

این مسابقه از ساعت ۱۷:۱۵ به میزبانی بوشهر برگزار شد و حسن بیت سعید (۵۶) توانست برای فولاد گلزنی کند.

 

فولاد با این پیروزی ۹ امتیازی شد و شاهین هم با ثبت پنجمین باخت خود و کسب یک امتیاز در مجموع، در قعر جدول قرار دارد.

 

باخت تیم پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۹۱

تیم های فوتبال پیکان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۶ امروز در هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ نفت به پایان رسید.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که پیکان دو بار از نفت پیش افتاد ولی نفتی ها موفق شدند در نهایت با گل دقیقه ۹۱ خود برنده باشند.

 

در این مسابقه که در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار شد، شهریار مقانلو (۴۰ و ۴۹) برای پیکان گلزنی کرد. گل های تیم نفت هم توسط سجاد جعفری (۴۵)، حامد نورمحمدی (۵۷) و صادق صادقی (۹۱) به ثمر رسید.

 

نفت مسجد سلیمان با این برد ارزشمند ۸ امتیازی شد و پیکان هم ۵ امتیازی باقی ماند.

 

توقف نساجی برابر ماشین سازی در بازی خانگی

در ادامه رقابت های هفته ششم لیگ برتر عصر امروز تیم فوتبال نساجی مازندران میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

 

با این تساوی تیم نساجی ۹ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت. ماشین سازی هم با ۷ امتیاز در رده نهم ایستاد.

 

پیروزی تراکتور برابر پارس جنوبی/ دنیزلی مثل سایه در تعقیب قلعه نویی

آخرین دیدار از رقابت های هفته ششم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه بین تیم های تراکتور و پارس جنوبی جم در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر تیم تبریزی به پایان رسید. 

 

احسان حاجی صفی در دقیقه 25 برای تیم تراکتور گل زد.

 

شاگردان دنیزلی که در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده اند با این پیروزی 14 امتیازی شدند و هر چند با سپاهان در صدر جدول امتیاز برابری دارند اما به دلیل گل زده بیشتر رقیب، در جایگاه دوم ایستاده اند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------