غفوری: هدفم بازی در تیم ملی است نه دعوت شدن!



اخبار,اخبار ورزشی,وریا غفوری
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنی که 5 سال عضو تیم ملی بوده و اکنون به تیم ملی دعوت نمی شود طبیعی است که ناراحت شود.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری بعد از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی در جام حذفی در جمع خبرنگاران، گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، 3 توپ به تیرک دروازه زدیم و چندین موقعیت گلزنی هم داشتیم که اگر از  آنها استفاده می کردیم بازی به 120 دقیقه کشیده نمی شد.

 

وی در مورد پنالتی که داور اعلام نکرد، گفت: من صحنه برخورد توپ به دست را با دقت ندیدم اما در نیمه اول مدافع فجر روی فرشید اسماعیلی مرتکب خطای پنالتی شد.

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی روبرو شوند، گفت: هر تیمی که باشد مهم نیست، مهم این است که برای استقلال اتفاق خوبی بیفتد.

 

غفوری در مورد اینکه اگر کمک داور ویدیویی داشتیم شرایط داوری بهتر نبود، گفت: قطعاً اگر از کمک داور ویدیویی استفاده شود اشتباهات داوری کمتر خواهد بود و داوران کمترین خطا را خواهند داشت. 

 

وی در مورد اینکه نظرش در مورد دعوت شدن به تیم ملی چیست، گفت: هدف من دعوت شدن به تیم ملی نیست، هدفم بازی در تیم ملی است اما قطعاً بازیکنی که 5 سال عضو تیم ملی بوده و بعد به تیم ملی دعوت نشود طبیعی است که ناراحت شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------