منچستریونایتد به دنبال بازگرداندن رونالدو با دستمزد نجومی



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو
منچستر یونایتد در تلاش است تا با ارائه دادن بالاترین دستمزد به کریستیانو رونالدو، او را بار دیگر به اولدترافورد برگرداند.

به گزارش ایسنا و به نقل از لو اسپورت ۱۰، کریستیانو رونالدو با حضور در منچستر یونایتد و زیر نظر سرآلکس فرگوسن بود که توانست خود را به فوتبال اروپا و جهان معرفی کند.

 

او با منچستر یونایتد عناوین و قهرمانی های زیادی به دست آورد و با کسب توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به سالهای درخشان حضورش در شیاطین سرخ پایان داد و تصمیم گرفت که در تابستان ۲۰۰۹ راهی رئال مادرید شود.

 

رونالدو در رئال هم عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داد و نزدیک به یک دهه در این تیم بازی کرد تا اینکه تابستان سال قبل تصمیم گرفت که کهکشانی‌ها را ترک و راهی یوونتوس شود.

 

سایت لو اسپورت ۱۰ فرانسه نوشت که منچستر یونایتد قصد دارد که با پیشنهاد نجومی زمینه ساز بازگشت رونالدو شود.

 

به نوشته این سایت فرانسوی سران یونایتد حاضر هستند که بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان به رونالدو پرداخت کنند تا نظر او را جلب کنند و بار دیگر این فوق ستاره پرتغالی را جذب کنند.

 

منچستر یونایتد حاضر است که تا پایان دوران فوتبال رونالدو با این بازیکن قرارداد امضا کند این درحالی است که او با یوونتوس دو سال دیگر قرارداد دارد و باید دید که آیا این انتقال که می تواند بسیار جذاب باشد صورت خواهد گرفت یا نه.

 

قرارداد رونالدو با یوونتوس چهار ساله است و او فصل دوم حضورش در بیانکونریها را تجربه می کند و فصل قبل توانست عنوان بهترین گلزن این تیم و بهترین بازیکن سری A را به دست آورد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------