اتلتیکومادرید با برد خانگی به بارسلونا رسید/ جنوای تیاگو موتا با پیروزی استارت زد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال اتلتیکومادرید
تیم فوتبال اتلتیکومادرید با کسب پیروزی مقابل میهمان باسکی خود در هفته دهم لالیگا، با بارسلونای صدرنشین هم‌امتیاز شد.

به گزارش تسنیم، در پایان شب دوم از هفته دهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود و میهمان باسکی‌اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

گل‌های این بازی را سائول نیگِس در دقیقه 28 و آلوارو موراتا در دقیقه 64 به ثمر رساندند. به این ترتیب اتلتیکومادرید پنجمین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد و مانند بارسلونا 19 امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول لالیگا قرار گرفت.

 

در ادامه دیدارهای هفته دهم لالیگا، امروز (یکشنبه) پنج بازی دیگر برگزار می‌شود، ضمن اینکه اولین ال‌کلاسیکوی این فصل که قرار بود در این هفته برگزار شود به 27 آذر موکول شده است.

 

جنوای تیاگو موتا با پیروزی استارت زد

در ادامه دیدارهای هفته نهم سری A ایتالیا و در آخرین بازی از شب دوم این رقابت‌ها، شنبه شب تیم فوتبال جنوا که فصل را خوب آغاز نکرده است، در دیداری خانگی مقابل برشا با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

 

این اولین بازی جنوا پس از اخراج اورلیو آندره‌اتزولی و انتصاب تیاگو موتا، بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان جانشین او بود و در حالی با پیروزی این تیم به پایان رسید که تا دقیقه 66 از میهمان خود عقب بود.

 

در این بازی ساندرو تونالی در دقیقه 34 برشا را پیش انداخت، اما گل‌های کوین آگودلو، کریستین کوامه و گوران پاندف به ترتیب در دقایق 66، 75 و 79 ورق را به سود جنوا برگرداند تا با کسب دومین پیروزی این فصل خود از منطقه سقوط خارج شود و با هشت امتیاز به رده هفدهم صعود کند.

 

برشا اما با قبول شکست در این بازی هفت امتیازی ماند و به رده هجدهم جدول سری A سقوط کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------