آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

گلاره ناظمی: اجازه ندادند در رادیو کارشناسی کنم



اخبار,اخبار ورزشی,گلاره ناظمی
قرار بود گزارش رادیویی تیم‌های آژاکس و چلسی را گزارشگر و کارشناسان خانم به عهده داشتند، اما این گزارش در آخرین لحظات لغو شد.

به گزارش تابناک، با وجود تبلیغاتی که درباره گزارش رادیویی بازی تیم‌های آژاکس و چلسی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق رخ نداد. براساس اخبار منتشره قرا بود نجمه جعفری به عنوان گزارشگر، نیلوفر اردلان به عنوان کارشناس بازی و گلاره ناظمی به عنوان کارشناس داوری در این برنامه حضور داشته باشند، اما گلاره ناظمی داور فوتسال و مسئول برگزار کننده فوتبال بانوان فدراسیون می‌گوید که اصلا قرار نبوده به این برنامه بیاید.

 

گلاره ناظمی در این ارتباط گفت: «برای گزارش رادیویی من گفتم که باید ابتدا از فدراسیون و کمیته داوران اجازه بگیرم. من برای مسابقات داخلی هم برای کارشناسی داوری دعوت به کار شده بودم، اما فدراسیون به داوران فعال اجازه کارشناسی نمی‌دهد. با این حال وقتی برای بازی لیگ قهرمانان اروپا به من گفتند، به آن‌ها گفتم که باید قبل از آن از آقای ممبینی و کمیته داوران اجازه بگیرم.»

 

ناظمی همچنین گفت: «روز قبل از بازی طی صحبتی که با آقای ممبینی داشتم ایشان گفتند که برای بازی خارجی هم داوران فعال نمی‌توانند کارشناسی کنند. به همین دلیل در تماس دوباره با دوستان رادیو گفتم که نمی‌توانم در این برنامه حضور داشته باشم. البته با وجود اینکه من گفته بودم که باید اجازه بگیرم و بعد هم گفتم نمی‌توانم حضور داشته باشم در تبلیغات این مسابقه اسم من هم وجود داشت.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------