فغانی: مهم این است که کنار خانواده ام هستم



اخبار,اخبار ورزشی,فغانی
داور مطرح فوتبال ایران بعد از مهاجرت به استرالیا در سه هفته از شروع مسابقات لیگ فوتبال این کشور یکی از داوران اصلی بوده است.

به گزارش ورزش سه، علیرضا فغانی تنها بعد از سه هفته از شروع رقابت های ای-لیگ استرالیا دربی شهر سیدنی را سوت زد. مسابقه حساس و جنجالی که در نهایت موجی از تمجید و تحسین را در رسانه ها و فضای اینترنتی این کشور برای داور مطرح ایرانی به همراه داشت. فغانی خیلی زودتر از آنچه تصور می شد توانست در استرالیا به عنوان داور مسابقات مهم مطرح شد و کیفیت کارش اش به گونه ای بود که خبرنگار فاکس اسپورت آسیا در توئیترش نوشت که انتقال فغانی به استرالیا بهترین نقل و انتقالات فصل بوده است.


داور مطرح فوتبال آسیا و جهان در ارتباط با حضورش در استرالیا و شرایطش بعد از مدت کمی زندگی در این کشور به "ورزش سه" گفت:" خداراشکر از موقعی که آمدیم کارها خیلی خوب پیش رفت. آقایان مازندرانی و شادکامی و دیگر دوستان خیلی به من کمک کردند که در اینجا راحت بتوانیم بحث اسکان و پیش بردن کار را به نحو احسن انجام بدهیم."


فغانی در ارتباط با حضورش در لیگ فوتبال استرالیا هم گفت:"زمانی که آمدم کلاس های ابتدای فصل داوری لیگ استرالیا بود؛ در کلاس ها شرکت کردم و دقیقا بعد از دو هفته بازی ها شروع شد."


او افزود:"خوشبختانه در این سه هفته به من قضاوت دادند و در مجموع می توانم بگویم خداراشکر شرایط خیلی خوب است."


فغانی درباره لیگ استرالی هم گفت:"آن چیزی که مهم است در لیگ فوتبال استرالیا VAR هست و اگر اشتباهی از سوی داور صورت بگیرد با توجه به وجود این سیستم آن تصمیم ها اصلاح شده وتصمیم درست گرفته می شود و در نهایت تیم ها کمتر ضرر می کنند هرچند با وجود سیستم کمک داوری ویدئویی بازهم امکان دارد که اشتباه داوری رخ بدهد. روی هم رفته در اکثر مسابقات حق به حقدار می رسد."


او با اشاره به اینکه بشدت مورد توجه رسانه های استرالیایی قرار گرفته است گفت:" رسانه ها به من لطف دارند. برخوردم با رسانه ها اینگونه بوده که همیشه سعی می کنم از چیزهایی که به دردم می خورد استفاده کنم و چیزی هم که در حد حرف است برایم در همان حد حرف می ماند."


داور ایرانی حاضر در فوتبال استرالیا درباره اینکه آیا خودش را با شرایط زندگی در استرالیا وفق داده است گفت:" سعی می کنم خودم را با شرایط وفق بدهم و راستش موضوع مهم برایم این است که کنار خانواده ام هستم؛ بچه هایم کارهایشان را پیگیری می کنند و درسشان را می خوانند. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و همه چیز روز به روز برایشان بهتر شود."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------