نتایج مسابقات فوتبال اروپا (98/08/05)؛ تساوی نیوکاسل و ولوز در شب برتری خانگی رن



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار نیوکاسل و وولورهمپتون
شاگردان استیو بروس در دیداری خانگی مقابل ولورهمپتون تن به تساوی دادند.

به گزارش تسنیم، هفته دهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دیداری بین دو تیم نیوکاسل و ولورهمپتون پیگیری شد. این بازی که در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک برگزار می‌شد در نهایت با تساوی یک - یک پایان یافت.

 

جمال لاشلز در دقیقه 37 برای نیوکاسل گلزنی کرد و ولوز هم در دقیقه 73 توسط جانی به گل رسید. همچنین شان لانگ‌استف در دقیقه 82 از نیوکاسل به خاطر تکل خشن روی بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.

 

تیم تحت‌هدایت استیو بروس با این تساوی خانگی 9 امتیازی شد و در رده هفدهم جدول است. ولورهمپتون هم 12 امتیازی شد و  در رده یازدهم جای دارد.

 

برتری خانگی رن مقابل تولوز

در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) تیم فوتبال رن در دیداری خانگی به مصاف تولوز رفت و موفق شد میهمانش را با نتیجه 3 بر 2 از پیش‌رو بردارد.

 

امبایه نیانگ (3)،  ادرین هونو (6) و یان جی‌بوهو (2+90) برای رن و متئو دوسووی (41) و مکس آلین گرادل (84) برای تولوز در این دیدار گلزنی کردند. رن با این برد 15 امتیازی شد و خود را تا رده هشتم جدول بالا کشید. تولوز هم با 12 امتیازی در مکان هفدهم جدول باقی ماند.

 

اسپانیول دست‌پُر خانه لوانته را ترک کرد

در ادامه بازی‌های هفته دهم لالیگای اسپانیا، از ساعت 18:30 امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لوانته در حالی که پذیرای اسپانیول پایین جدولی بود، با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. تنها گل این بازی را برناردو اسپینوسا در دقیقه 38 به ثمر رساند.

 

اسپانیول که دومین برد فصلش را تجربه کرد، با این برد 8 امتیازی شد و در رده نوزدهم جدول جای دارد. لوانته هم 11 امتیازی باقی ماند و همچنان در مکان سیزدهم جدول لالیگاست.

 

ناپولی در خانه اسپال متوقف شد

هفته نهم سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال ناپولی در خانه اسپال با نتیجه یک-یک متوقف شد. شاگردان کارلو آنچلوتی ابتدا در دقیقه 9 با گل آرکادیوش میلیک از میزبان خود پیش افتادند اما در ادامه دروازه‌شان در دقیقه 16 توسط جاسمین کورتیچ باز شد.

 

ناپولی با این تساوی 17 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A است و اسپال هم 7 امتیازی شد و تغییری در جایگاه نوزدهمی‌اش به وجود نیامد.

 

آتالانتا هم در دیداری خانگی با نتیجه 7 بر یک اودینزه را در هم کوبید. همچنین تورینو مقابل میهمانش، کالیاری به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست نیافت.

 

ولفسبورگ فرصت صدرنشینی را از دست داد

 در اولین بازی از روز پایانی هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان، از ساعت 18 امروز (یکشنبه) دیداری بین دو تیم ولفسبورگ و آگزبورگ در ورزشگاه فولکس واگن آره‌نا برگزار شد که جدال دو تیم به تساوی بدون گل انجامید.

 

با این نتیجه ولفسبورگ 17 امتیازی شد و به رده سوم صعود جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا کرد، هرچند فرصت صدرنشینی را از دست داد. آگزبورگ 7 امتیازی هم در رده هفدهم جدول باقی ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------