جونیور در پرسپولیس ماندگار شد



اخبار,اخبار ورزشی,جونیور
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب اخراج جونیور از پرسپولیس گفت: باشگاه هیچ برنامه‌ای برای قطع همکاری با جونیور ندارد. مدیریت باشگاه هیچ دخالتی در بحث فنی پرسپولیس ندارد و این کالدرون است که درباره سرنوشت بازیکنان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد.

جونیور براندائو برزیلی این روزها حسابی زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفته وهواداران پرسپولیس هم زیاد دل خوشی از این بازیکن ندارند. جونیور در این هشت هفته که از لیگ برتر گذشته فوتبال خوبی از خودش به نمایش نگذاشته و همین موضوع هم باعث شده تا شایعه اخراج این بازیکن از پرسپولیس به گوش برسد.

 

یک منبع آکاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ضمن تکذیب اخراج جونیور از پرسپولیس گفت: «باشگاه هیچ برنامه‌ای برای قطع همکاری با جونیور ندارد. مدیریت باشگاه هیچ دخالتی در بحث فنی پرسپولیس ندارد و این کالدرون است که درباره سرنوشت بازیکنان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد. خود جونیور هم معتقد است که هواداران و مدیران باشگاه باید به او زمان بدهند تا خودش را در پرسپولیس پیدا کند.»

 

در کنار تمام این اتفاقات شایعاتی هم مبنی بر تمایل پرسپولیس به جذب کریم انصاری‌فرد مطرح است که این منبع آگاه جذب کریم انصاری‌فرد را نیز تکذیب کرد و گفت: «تا نیم‌فصل هیچ بازیکنی را نمی‌توانیم جدب کنیم. ضمن اینکه هنوز پرونده نقل و انتقالات باشگاه برای نیم‌فصل باز نشده است.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------