آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

رونالدو: مسی بی‌شک یکی از دلایل پیشرفتم بود/ چیزهای زیادی از فرگوسن یاد گرفتم



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال، لیونل مسی را دلیل اصلی پیشرفتش در دنیای فوتبال دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت گل، کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo)، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه یوونتوس ایتالیا در گفت‌وگو با یکی از رسانه های مطرح ایتالیایی درباره با دلیل پیشرفت چشمگیرش در دنیای فوتبال گفت.

 

رونالدو در این خصوص  اظهار کرد: رقابت سالم  با لیونل مسی (lionel messi) ، فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا در سال های اخیر باعث شده  روز به روز بیشتر تلاش  و آمادگی بالاتری را کسب کنم.

 

رونالدو پیش از حضور در تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا، ۹ سال به عنوان مهاجم در تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا فعالیت کرد و همین موضوع سبب رقابت زیبا و دیدنی او با رقیبش، مسی شده بود

 

رونالدو خود در این باره می گوید: مطمئنا یکی از دلایل اصلی پیشرفت های من در سال های اخیر مسی بوده و هر کدام از ما سنبل باشگاه هایمان در اسپانیا و جهان بودیم.هر دوی ما سختکوش بودیم و بدون انجام تمرینات سخت هیچوقت به این جایگاه نمی رسیدیم.

 

رونالدو در ادامه اما درباره با وضعیت روز های اخیرش گفت: رسیدن به ۷۰۰ گل زده در فوتبال افتخاری بزرگ برای من است و تعداد معدودی از بازیکنان به این رکورد دست یافته اند. من افتخارات بسیاری در تیم رئال مادرید و همراه با رقابت با لیونل مسی در رقابت‌های لالیگا کسب کردم، اما من باید علاقه ام را انتخاب می‌کردم و به همین خاطر به یوونتوس در رقابت‌های سری آ رفتم. جایی که سال‌ها هدفم بود و در نهایت به آن دست یافتم.

 

توپ طلا مانند جایزه نوبل است

کریستیانو رونالدو گفت: "هفته قبل ما با لوکوموتیو مسکو روبرو شدیم اما آنها علاقه ای به فوتبال بازی کردن نداشته و در مقابل دروازه خود اتوبوس پارک کرده بودند. در چنین شرایطی گل زدن دشوار بود، من نیز موفق به گلزنی نشده و در پایان بازی ناامید بودم، اما این موضوع طبیعی بوده و مهمترین نکته این است که یوونتوس برنده شود.

 

اما زمانی که راهی رختکن یوونتوس شدم دیگر تصمیم گرفتم آرام باشم. بعد از مسابقه، من با دوستان خود شام ​​خوردم و ساعت چهار صبح به خانه رسیدم. قبل از خواب یک لیوان آب یخ میل کرده، من تا ده خوابیدم و بعد از آن صبحانه خوردم. اما ساعت یازده راهی باشگاه بدنسازی شدم و اگر اینگونه منظم زندگی نکنید، نمی توانید به مدت پانزده سال در صدر بهترین بازیکنان جهان باشید."

 

کریستیانو رونالدو همچنین در مورد علاقه خود به مایکل جردن، اسطوره بسکتبال ایالت متحده گفت: "من از مایکل جردن و همه افرادی که نه تنها در ورزش، بلکه در همه امور به کمال رسیده اند می آموزم.

 

من می خواهم درباره جایزه نوبل و در مورد آنچه مردم اختراع و تولید کرده اند مطالعاتی داشته باشم. جایزه نوبل برای برندگان این عنوان، مثل برنده شدن جایزه توپ طلا برای من است. من می خواهم بدانم که چرا آنها چیزی اختراع کرده و چگونه موفق به انجام این کار شده اند. این موضوع مهم است و به من کمک می کند تا بهتر شوم."

 

چیزهای زیادی از فرگوسن یاد گرفتم

کریستیانو رونالدو در عنفوان جوانی و در حالیکه هنوز تبدیل به بازیکن بزرگ و مشهوری نشده بود، پرتغال را به مقصد لیگ برتر ترک کرده و زیر نظر سرالکس فرگوسن تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شد. حالا کریستیانو رونالدو در مورد دلایل پیشرفت خود در اولدترافورد و تاثیر مهم بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ یونایتد در آن مقطع روی خود سخن گفته است.

 

کریستیانو رونالدو گفت: "پیشرفت در منچستریونایتد؟ من از مغز خود استفاده کردم. اگر باهوش باشید، می توانید از بازیکنانی که بهتر از شما هستند الگو برداری کنید و من چنین کاری را در مورد رودفان نیستلروی، رایان گیگز، پل اسکولز، ریو فردیناند و ... انجام دادم. اگر شما از چنین بازیکنانی یاد نگیرید دیگر خرفت هستید. من به آنها نگاه کرده و سعی می کردم مانند چنین ستاره هایی بازی کنم.

 

هدف شما نباید تقلید از دیگر بازیکنان باشد، بلکه باید بتوانید بهترین صفات بازیکنان بزرگ را دیده و با شخصیت خود تطبیق دهید و این همان کاری است که من استعداد آن را داشتم. سر آلکس فرگوسن هم به من چیزهای زیادی آموخت و من در روزهای حضور در ترکیب منچستریونایتد متوجه شدم که نه تنها می توانم دریبل زده و پاس بدهم، بلکه پتانسیل گلزنی دارم.

 

من می خواستم یک بازیکن کامل و بدون نقطه ضعف باشم. من می توانستم با پای راست، پای چپ و سر گل بزنم، من بازیکنی قوی و سریع هستم. اگر شما این صفات، اخلاقی حرفه ای و شیوه زندگی خوبی داشته باشید، هنوز هم می توانید در 34 و نیم سالگی نیز همینگونه بازی کنید."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------