آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

حسین روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه شد/ ایران بدون من هم موفق خواهد بود



اخبار,اخبار ورزشی,حسین روحانی
مربی تیم ملی کاراته ایران هدایت تیم ملی کاراته روسیه را تا المپیک ۲۰۲۰ بر عهده گرفت.

به گزارش ایسنا، حسین روحانی، مربی تیم ملی کاراته ایران و دارنده ۴ مدال طلا، نقره و برنز جهان، ۲ طلا و نقره بازی‌های آسیایی و ۲  نقره آسیا پس از مذاکرات با رییس فدراسیون کاراته روسیه در جریان سفر تیم ملی به این کشور، با عقد قراردادی یک‌ساله تا المپیک توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته روسیه انتخاب شد.

 

در حال حاضر علیرضا سلیمانی، سرمربیگری تیم ملی کاراته مالزی، احمد صافی هدایت تیم ملی کره جنوبی، شهاب سلطانی سرمربیگری تیم ملی ازبکستان و محمدرضا رشیدنیا نیز هدایت تیم ملی کاراته ماکائو را بر عهده دارند.

 

روس‌ها شب گذشته بلیت پرواز روحانی به این کشور را تهیه کردند و وی قرار است تا ساعاتی دیگر راهی این کشور شود و فعالیت خود را آغاز کند.

 

 روحانی: المپیک ارزش زیادی برای روسیه دارد/ ایران بدون من هم موفق خواهد بود

حسین روحانی پس از قبول هدایت تیم ملی کاراته روسیه، گفت: در حاشیه لیگ جهانی روسیه با رییس فدراسیون کاراته روسیه جلسه یک ساعته‌ای داشتم و با توافقاتی که بین دو فدراسیون به وجود آمد تصمیم گرفتم فعالیتم را در این کشور ادامه دهم.

 

او افزود: قرارداد یک ساله‌ای با این کشور بسته‌ام و تا بعد از المپیک هدایت تیم ملی روسیه را برعهده خواهم داشت.

 

روحانی در مورد شرایط مدال آوری کاراته کاهای روسیه گفت: روسیه قدمت خوبی در کاراته دارد و از کشورهای مدال‌آور بوده اما چند سالی است که کاراته‌کاهای این کشور از مدال‌آوری دور بوده‌اند و افت کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: المپیک برای روس‌ها اهمیت بالایی دارد و من هم تمام تلاشم را می کنم تا شرایط خوبی برای کاراته کاهای این کشور به وجود بیاورم.

 

روحانی گفت: امشب تهران را به مقصد روسیه ترک می‌کنم و راهی مسکو و سپس عازم کازان می شوم تا روز شنبه و یک‌شنبه که مسابقات قهرمانی کشور روسیه برگزار می‌شود را از نزدیک نظاره‌گر باشم.

 

او در مورد دستیارانش در تیم ملی روسیه نیز گفت: دستیارانم روس خواهند بود.

 

روحانی در مورد تیم ملی ایران گفت: ۷ سال مربی تیم ملی بزرگسالان بودم و چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که مربی بودم با تمام وجود برای کشورم خدمت کردم. برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج چه در المپیک و چه در مسابقات پیش رو برای کاراته ایران رقم بخورد. ایران همیشه از قدرت‌های کاراته دنیا بوده و چه با من چه بدون من قطعا موفق خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------