پلیس سوییس مانع برگزاری نشست خبری پروپئیچ شد



اخبار,اخبار ورزشی,پروپئیچ
پلیس سوییس از برگزاری نشست خبری پروپئیچ مقابل مقر فیفا ممانعت کرد.

به گزارش ایسنا، پروپئیچ، بازیکن پیشین استقلال قرار بود امروز (جمعه) یک نشست خبری مقابل مقر فیفا در سوییس برگزار کند و در آن راجع به عدم دریافت مطالباتش از استقلال توضیح دهد اما این نشست خبری با دستور پلیس سوییس لغو شد.

 

کپین، وکیل پروپئیچ درباره دلیل لغو نشست خبری موکلش به ایسنا گفت: پلیس سوییس به ما اعلام کرد که محل برگزاری نشست خبری جزو مستقلات فیفا محسوب می‌شود و نمی‌توان در این مکان نشست خبری را برگزار کرد.

 

بر اساس اعلام وکیل پروپئیچ، او و وکیل سوییسی این بازیکن مدارک لازم را در اختیار پلیس سوییس قرار دادند تا آن‌ها تحقیقاتشان را درباره این پرونده انجام دهند.

 

به گزارش ایسنا، پروپئیچ و وکلایش معتقدند که در پرونده شکایت این بازیکن از استقلال تخلفی صورت گرفته که منجر به نرسیدن پروپئیچ به مطالباتش شده است و اکنون که این بازیکن به پولش نرسیده باید جرایم در نظر گرفته شده برای استقلال از سوی CAS اعمال شود.

 

البته باتوجه به نامه‌نگاری‌هایی که فیفا با باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال داشته، به نظر نمی‌رسد که خطری استقلال را تهدید کند زیرا فیفا مسئولیت پرداخت مطالبات پروپئیچ از محل درآمدهای این باشگاه در فیفا برعهده گرفته و تنها قوانین بانکی منجر به تاخیر در این پرداخت شده است. در نتیجه پرداخت مطالبات پروپئیچ دیگر بر عهده استقلال نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------