خنت با حضور محمدی جواز صعود را دریافت کرد/ رم به صعود امیدوار شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رم و باشاک شهیر
در شب برتری تیم فوتبال رم، خنت با بازیکن ایرانی‌اش جشن صعود برپا کرد.

به گزارش تسنیم، در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، تیم فوتبال رم با برتری قاطعانه به صعود امیدوار شد و خنت در حضور بازیکن ایرانی‌اش به مرحله حذفی راه یافت.

 

 در مهم‌ترین بازی از گروه دهم، رم در خانه باشاک شهیر به برتری 3 - صفر رسید و به صعود امیدوار شد.ورتو در دقیقه 30، کلایورت در دقیقه 40 و ژکو در دقیقه 45 برای تیم ایتالیایی گل زدند. در دیگر بازی این گروه، بوروسیامونشن‌گلادباخ در خانه ولفسبورگ به برتری یک - صفر رسید. در جدول، گلادباخ و رم با 8 و باشاک شهیر با 7 امتیاز در رده‌های اول تا سوم شانس صعود دارند.

 

 در گروه نهم، خنت در حضور ثابت و کامل میلاد محمدی در خانه سن‌اتین به تساوی بدون گل دست یافت و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. در دیگر بازی این گروه، ولفسبورگ در خانه اولکساندریا یک - صفر به برتری رسید. در جدول خنت با 9 و ولفسبورگ با 8 امتیاز صعودشان را جشن گرفتند.

 

در سایر بازی‌ها از گروه یازدهم، بشیکتاش 2 - یک اسلاون براتیسلاوا را برد و براگا و ولورهمپتون به تساوی 3 - 3 رسیدند. در گروه هشتم لودوگورتز و زسکا مسکو به تساوی یک - یک رسیدند و فرانس‌واروش و اسپانیول به تساوی 2-2 دست یافتند. در گروه هفتم نبرد فاینورد و گلاسکورنجرز 2-2  به پایان رسید و پورتو در خانه یانگ بویز 2 - یک به برتری رسید. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------