پیروزی فولاد با گلزنان خوزستانی/ اعتراض هواداران به نکونام



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار فولاد و گل گهر
تیم فوتبال فولاد دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان را با برتری پشت سر گذاشت و در جدول رده‌بندی ۲ پله صعود کرد.

به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز در استادیوم فولاد خوزستان تیم های فولاد و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم خوزستانی به پایان رسید.

 

* گل های فولاد خوزستان در این بازی را ایوب والی (۲۲) و حسن بیت‌سعید (۴+۹۰) دو بازیکن خوزستانی این تیم وارد دروازه حریف کردند.

 

* این بازی را علی بای با کمک محمد راهی و میلاد قاسمی قضاوت کردند و در آن به ایوب والی (فولاد) و عبدالله حسینی و مهران گلزاری (گل‌ گهر) کارت زرد نشان دادند.

 

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: شهاب گردان، وحید حیدریه، ایوب والی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان (۸۸- موسی کولیبالی)، محمد آبشک، عباس بوعذار (۶۵- صابر حردانی)، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد (۸۳- روح‌الله سیف‌اللهی)، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا بازی کرد.

 

* گل ‌گهر سیرجان نیز با ترکیب: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، مهرداد عبدی، علی قربانخانی (۸۵- پدرام قاضی‌پور)، پیمان نامور (۵۶- مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، رضا محمودآبادی (۶۷- مهدی زبیدی)، بهنام برزای و پیمان رنجبری در برابر حریف صف آرایی کرد.

 

* هواداران تیم فولاد خوزستان به خاطر نتایج اخیر این تیم استقبال زیادی از این بازی نداشتند.

 

* علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل‌گهر سیرجان تنها بازیکن محروم در این مسابقه بود.

 

* هواداران تیم فولاد خوزستان پیش از شروع مسابقه به دلیل صحبت‌های روز گذشته جواد نکونام در کنفرانس خبری، به سرمربی فولاد اعتراض کردند.

 

* جواد نکونام قبل از شروع مسابقه به سمت مجید جلالی رفت و به مربی سابقش خوشامد گفت.

 

* بازیکنان گل‌گهر سیرجان و مجید جلالی سرمربی این تیم در چند صحنه نسبت به قضاوت علی بای داور مسابقه اعتراض کردند و داور هم در اواسط نیمه دوم با توقف جریان بازی به کنار نیمکت گل‌گهر رفت و با مجید جلالی به صحبت پرداخت.

 

* داور مسابقه در اواسط نیمه دوم به یکی از اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------