آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

خطر حذف استقلال از آسیا جدی شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال
فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه هفته آینده قرعه‌کشی می‌شود این در حالی است که لایسنس حرفه‌ای تیم استقلال تأیید نشده و احتمال دارد این تیم کنار گذاشته شود.

به گزارش همشهری، براساس فهرستی که به تازگی سایت ای‌اف‌سی منتشر کرده، فدراسیون فوتبال ایران اسم 7باشگاه را به‌عنوان باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است. از این فهرست 4تیم پرسپولیس، سپاهان، استقلال و پدیده(شهرخودرو) قرار است در لیگ‌قهرمانان آسیا به میدان بروند. با وجود این در لیستی که ای‌اف‌سی منتشر کرده مقابل تیم استقلال عبارت «license under review » دیده می‌شود؛ یعنی مجوز در دست بررسی است.

 

گفته می‌شود مشکل مجوز حرفه‌ای استقلال، تسویه نشدن بدهی‌های این باشگاه است. سایت ورزش سه، دیروز نوشت: «درصورتی‌که بازیکنانی مثل نکونام، برهانی و رحمتی به ای‌اف‌سی اطلاع دهند که مالیات آنها تسویه نشده است، کنفدراسیون فوتبال پرونده تخلفات فدراسیون و استقلال را به کمیته انضباطی خود فرستاده و جرایم و محرومیت در انتظار آنها خواهد بود.»

 

طبق جدول، در صورت حذف استقلال، باید تیم تراکتور که فصل گذشته در لیگ ایران پنجم شده به جای این تیم در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت داده شود اما تراکتور هم مشکلاتی شبیه به استقلال دارد. مقابل اسم این تیم هم همان جمله «license under review » دیده می‌شود.

 

به این ترتیب با حذف احتمالی استقلال و تراکتور، ذوب‌آهن که فصل گذشته در لیگ ایران ششم شده، ناباورانه وارد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. این تیم اصفهانی 2سال پیش هم با حذف تیم نفت تهران به دلایل مشابه، فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرده بود.سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات لیگ‌برتر، احتمال حذف استقلال را غیرممکن نمی‌داند: « هر احتمالی وجود دارد؛ از توبیخ کتبی تا جریمه نقدی یا حذف از لیگ قهرمانان آسیا.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------