آقای سلطانی فر! تاریخ فراموش نخواهد کرد که با استقلال چه کردید



اخبار,اخبار ورزشی,مسعود سلطانی فر

در حالی که از ۴۸ ساعت قبل مدیران استقلال قول بازگشت استراماچونی به تهران را داده بودند و مدام در رسانه ها از حل مشکل صحبت کردند اما تاکنون که فقط ۲۴ ساعت به بازی استقلال و شاهین بوشهر باقی مانده، خبری از حضور استرا در تهران نیست و با این اوصاف باید گفت، استقلال برای دومین بازی پیاپی، استراماچونی را در اختیار نخواهد داشت.

 

بازگشت استرا شبیه نوش دارو پس از مرگ سهراب

شاید بتوان به هواداران استقلال حق داد که از مدیریت ضعیف شخص اول وزارت ورزش یعنی مسعود سلطانی فر گله مند باشند و خواهان استیضاح و برکناری فوری او باشند چرا که او در مدت ریاستش در وزارت ورزش به انحا مختلف موجب تضعیف استقلال در بزنگاه های مهم شده است و اینبار نیز علی رغم یک نمایش ساختگی مبنی بر اراده برای بازگشت استراماچونی به تهران، تا حد امکان این بازگشت به تاخیر افتاد تا دومین بازی استقلال در لیگ برتر نیز بدون سرمربی سپری شود. نکته اینکه حتی اگر استراماچونی یک ساعت دیگر نیز به تهران برسد، حضورش تاثیر زیادی در امور فنی تیم ندارد و کار خاصی نمی تواند برای هماهنگی و مرور کارهای تاکتیکی انجام دهد و رسماً بازی دوم استقلال بدون تاثیر استرا را فردا در ورزشگاه آزادی شاهد خواهیم بود.

اخبار,اخبار ورزشی,مسعود سلطانی فر

 

تاریخ فراموش نخواهد کرد که پیشتر در موارد مختلف، مدیران منصوب از طرف سلطانی فر در بزنگاه های مهم، با تعلل بی مورد در تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم، موجب از دست رفتن فرصت های طلایی برای آبی پوشان شدند. هواداران این تیم کش دار شدن موضوع تمدید قرارداد تیام و جبارف را هنوز فراموش نکرده بودند که ماجرای عجیب آیاندا پاتوسی و وینفرد شفر پیش آمد؛ آنها در حال فراموشی روزهای تلخ بودند که بار دیگر درست در زمانی که استقلال اوج گرفته بود، سرمربی موفق این تیم را هدف اهداف پشت پرده خود قرار می دهند تا ابتدا او را از ایران فراری کنند و حالا که با فشار هواداران مجبور به تن دادن به بازگشت استرا شده اند، این بازگشت را با حداکثر تاخیر انجام دهند تا بلکه به اهداف از قبل طراحی شده خود برسند. به راستی چه شده که مجلس محترم این ضعف مدیریت شدید در وزارت ورزش و جوانان را نمی بیند و در طول این چند سال، هر بار صحبت از استیضاح جناب وزیر پیش امده، به دلایل عجیب این طرح منتفی شده و مورد داشته ایم که در صبح روز استیضاح، امضا کنندگان، به یکباره امضای خود برای استیضاح وزیر را پس گرفته اند!

 

به جرات می توان گفت دوران ریاست سلطانی فر در وزرات ورزش موارد تاریک زیادی به خود دیده و به طور خاص، فوتبال ایران با پشت پرده های زیادی همراه بوده که دودش در نهایت به چشم تیم ملی و تیم های باشگاهی ایران رفت. شکارچی بعدی ستاره های استقلال پس از فتحی کیست؟

 

پی نوشت: آیا وزیر ورزش اعتراض هواداران استقلال و شخص استراماچونی نسبت به امیرحسین فتحی و اسماعیل خلیل زاده را ندید و نشنید که همچنان این دو عزیز در هیئت مدیره استقلال حضور دارند و در موردی جالب، خلیل زاده به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد؟

 

حسام ملک زاده/ تماشاچی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------