توقف بدون گل گل‌گهر مقابل ذوب آهن/ تقسیم امتیازات میان پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار ذوب آهن و گل گهر سیرجان
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و گل گهر با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش مهر، از هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر ذوب آهن از ساعت ۱۶ امروز شنبه در سیرجان مقابل گل گهر به میدان رفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

این ششمین مساوی فصل ذوب آهن و هفتمین مساوی فصل گل گهر بود. ذوبی ها با این نتیجه ۱۵ امتیازی و سیرجانی ها ۷ امتیازی شدند.

 

تساوی پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان

تیم های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک - یک به پایان رسید تا طلسم شکست ناپذیری نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم هم باقی بماند.

 

گل اول این دیدار توسط پوریا آریا کیا در دقیقه ۵ برای تیم تیم پارس جنوبی به ثمر رسید و نفتی های مسجد سلیمان در دقیقه ۹۳ توسط عماد میرجوان گل مساوی را به ثمر رساندند.

 

در پایان این بازی پارس جنوبی ۱۱ امتیازی شد و با یک رده صعود در جدول جای سایپا را در رده سیزدهم گرفت. نفت مسجد سلیمان نیز ۲۳ امتیازی شد و موقتا به رده ششم صعود کرد.

 

برتری صنعت نفت مقابل ماشین سازی

از هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل دیرهنگام میلاد جهانی به سود تیم صنعت نفت به پایان رسید. 

 

در حالی که این بازی می رفت با تساوی بدون گل به پایان برسد، میلاد جهانی در دقیقه ۹۴ با ضربه ای سرکش دروازه تیم ماشین سازی را باز کرد تا شاگردان اسکوچیچ به یک پیروزی با ارزش در آخرین هفته از نیم فصل نخست دست یابند.

 

با این نتیجه صنعت نفت ۲۶ امتیازی شد و با عبور از شهر خودرو در رده چهارم جدول قرار گرفت و ماشین سازی با همان ۱۹ امتیاز در رده نهم ایستاد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------