آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

آرتتا: شکست برابر چلسی بی رحمانه بود/ لمپارد: این بازگشت نشانه بزرگی برای ما بود



اخبار,اخبار ورزشی,آرتتا
میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال معتقد است تیمش لایق نتیجه بهتری مقابل چلسی بوده است.

به گزارش ورزش سه، امرور عصر و در اولین دیدار بزرگی که میکل آرتتا هدایت آرسنال را بر عهده داشت، این تیم فاصله ای تا کسب پیروزی در دربی لندن نداشت، اما در نهایت اشتباهات پیاپی برند لنو در دقایق پایانی باعث شکست توپچی ها شد و حالا میکل آرتتا مدعی شد آنها باید تلاش کنند دروازه بان آلمانی آرسنال به شرایط عادی بازگردد.

 

میکل آرتتا گفت: "برند لنو مرتکب اشتباه شد و وقتی چنین اشتباهی برای ما هزینه سنگینی داشته باشد شرایط دشوارتر هم خواهد شد. البته ما باید به خدماتی که برند لنو به آرسنال ارائه داده احترام بگذاریم و کاری کنیم او به شرایط عادی بازگردد.

 

روی اتفاقات بی رحمانه ای بازی را از دست دادیم و شاید دیگر نیازی به توضیح دادن نباشد. واکنش ما در طول بازی درست بود، اما نمی توان در تمام دقایق چنین بازی هایی بر حریف تسلط داشت.

 

چلسی تیمی فیزیکی است، اما ما از رقم خوردن این نتیجه ناامید هستیم و من فکر می کنم ما لایق دستاوردهای بیشتری از این دیدار بودیم. البته اتفاقات زیادی در بازی رخ داد که باعث رضایت من شد و بازیکنان نکاتی را که من خواسته بودم اجرا کردند. بازی کردن هم سطح چلسی که بازیکنان جوان زیادی دارد، از نظر جسمی دشوار است و اینگونه نبود که بازیکنانم نمی خواستند چنین کاری را انجام دهند."

 

لمپارد: این بازگشت نشانه بزرگی برای ما بود

فرانک لمپارد از عملکرد تیمش در نیمه دوم رضایت داشته و مدعی شد این دیدار می تواند نقطه عطفی برای آینده باشد.

 

فرانک لمپارد گفت: "من فکر نمی کنم ترکیب ابتدایی چلسی اشتباه بود، اما تفاوت اصلی در روح بازی و شخصیت بود. آنها سریعتر بازی می کردند و این فقط معطوف به امرسون نبود و همه بازیکنان چنین شرایطی داشتند. من از واکنش بازیکنان در بین نیمه لذت بردم و همیشه باید رفتار آنها اینگونه باشد. بازیکنان با لحنی تهاجمی صحبت کردند و این اتفاق خوبی بود.

 

من نمی خواهم اینجا نشسته و بگویم ما روحیه بالایی داریم، اما این بازگشت و کسب پیروزی یک نشانه بزرگ برای ما بود و ما در نیمه دوم تفاوت عملکرد بازیکنان را مشاهده کردیم. مبارزه و تمایل به پیروزی در بین بازیکنان چلسی وجود داشت. ما در نیمه دوم آرسنال را تحت فشار قرار داده و شرایط بازی را کنترل کردیم. مشکل ما در خانه نیز همین کنترل بازی بوده است. گل اول چلسی روی اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسید و در ادامه ما به کسب پیروزی باور داشتیم.

 

اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم این دیدار نقطه عطفی برای ما خواهد بود. امروز چلسی با تکیه بر روحیه جنگندگی خود پیروز شد.  من همیشه خودم را مورد سوال قرار می دهم و اینگونه هستم. من همه چیز را زیر سوال می برم اما خیلی فکر خود را معطوف به این مسائل نمی کنم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------