کولاکوویچ: بازی با کره فوق‌العاده حساس و مهم است/ معروف: هیچ مشکلی برای مسابقه با کره نخواهیم داشت



اخبار,اخبار ورزشی,کولاکوویچ
سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: نتیجه بازی مرحله نیمه نهایی، برای هر دو تیم ایران و کره فوق‌العاده حساس و مهم است، چون برنده به دیدار نهایی انتخابی المپیک صعود می‌کند.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه‌نهایی به عنوان صدرنشین گروه، اظهار داشت: امروز بازی بین تیم‌هایی بود که به دور نیمه‌نهایی انتخابی المپیک راه یافته بودند و هر دو تیم سعی کردند، انرژی خود را برای مرحله بعد حفظ کنند.

 

وی با بیان این که تیم ایران در کل مقابل چین دقیق عمل کرد، تصریح کرد: به جز اوایل ست‌های اول و دوم، در این بازی مسابقه را کنترل کردیم و در دریافت و حمله خیلی خوب کار کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان این‌ که حالا به بازی با کره فکر می‌کنیم و حریف بزرگی در نیمه نهایی پیش رو داریم، تاکید کرد: بازی سختی خواهد بود، نتیجه بازی برای هر دو تیم، فوق‌العاده حساس و مهم است چون می‌خواهیم به دیدار نهایی انتخابی المپیک صعود کنیم.

 

وی در ادامه افزود: همان طور که سعید معروف گفت، شهریور ماه سال جاری، در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا، بازی سختی با کره در تهران داشتیم و اینجا در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک نیز انتظار بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

 

کولاکوویچ تصریح کرد: تیم ملی والیبال کره جنوبی، در این رقابت‌ها برابر استرالیا و قطر عالی کار کرد و تیم ایران از هر جهت برای مسابقه با این تیم آماده است.

 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره نقاط قوت تیم کره، گفت: این تیم خیلی سریع بازی می‌کند، در دفاع عملکرد خوبی دارد و بازیکنان این تیم انرژی خیلی مضاعفی دارند. بازی برابر کره، اصلا آسان نیست. کره در این تورنمنت فوق‌العاده کار کرده است و من برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

 

معروف: هیچ مشکلی برای مسابقه با کره نخواهیم داشت

سعید معروف پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه‌نهایی به عنوان صدرنشین گروه، اظهار داشت: امروز هر دو تیم ایران و چین از صعود به مرحله نیمه نهایی مطمئن بودند. به همین دلیل، همه جنگندگی و نمایش بهتری در دور بعدی مسابقات از دو تیم ایران و چین خواهند دید.

 

وی درباره دیدار با کره جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: بازی مهمی برابر کره داریم که باید پیروز شویم و چیزی برای از دست دادن نداریم.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد: زمان کافی برای فکر کردن درباره بازی بعدی داریم. جمعه استراحت می‌کنیم و برای ریکاوری بدنی و ذهنی، فرصت خوبی داریم.

 

وی با بیان این‌که کره‌ای‌ها در دفاع خیلی خوب هستند، ادامه داد: شهریورماه سال جاری بازی سختی با کره در قهرمانی آسیا در تهران داشتیم و اینجا در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک نیز انتظار بازی سختی برابر این تیم داریم.

 

معروف تاکید کرد: قبلا هم گفتم تیم ایران در فرم و شرایط خیلی خوبی قرار دارد و فکر می‌کنم تیم قدرتمندی داریم و هیچ مشکلی برای مسابقه با کره نخواهیم داشت.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال درپاسخ به پرسش خبرنگاری، مبنی بر این‌که وضعیت سیاسی ایران به نظر ناپایدار می‌رسد، آیا نگرانی ندارید؟ گفت: من فکر نمی‌کنم که وضعیت سیاسی ایران ناپایدار باشد. ما فعلا در یک تورنمنت سخت هستیم و با توجه به این که اینجا در چین حضور داریم و به دلیل اهمیت بسیار بالای این رقابت‌ها، خبرها را خیلی دنبال نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی این مسابقات است و این که موفق شویم سهمیه المپیک را به دست بیاوریم. برای مسائل غیر از ورزش و رقابت‌های انتخابی المپیک، قطعا در زمان دیگری وقت فکر کردن داریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------