آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

فوتبال انتخابی المپیک؛ صعود استرالیا و تایلند از گروه A در روز تساوی‌ها/ عراق و بحرین حذف شدند



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال انتخابی المپیک
برگزاری دیدارهای هفته سوم مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه A را مشخص کرد.

به گزارش تسنیم، مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدارهای هفته سوم در گروه A این مسابقات پیگیری و تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. نتایج و جدول این گروه به شرح زیر است:

 

گروه A:

تایلند یک - عراق یک

استرالیا یک - بحرین یک

 

جدول گروه A:

1- استرالیا، 5 امتیاز

2-تایلند، 4 امتیاز

3-عراق، 3 امتیاز

4-بحرین، 2 امتیاز

 

به این ترتیب دو تیم استرالیا و تایلند راهی مرحله بعدی شدند که به صورت ضربدری با تیم‌های اول و دوم گروه B دیدار خواهند کرد؛ سه تیم سوریه، عربستان و قطر شانس صعود از آن گروه را دارند و ژاپن نیز با دو شکست، حذف شده است. دو تیم عراق و بحرین نیز که نمایندگان غرب آسیا در گروه A بودند با مسابقات خداحافظی کردند.

 

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

گروه B:

قطر - ژاپن، ساعت 16:45

عربستان - سوریه، ساعت 16:45

 

گروه C:

ایران - چین، ساعت 13:45

ازبکستان - کره‌جنوبی، ساعت 13:45

 

در گروه C مسابقات هم کره‌جنوبی با دو پیروزی راهی مرحله بعدی شده و برای تثبیت صدرنشینی به مصاف ازبکستان خواهد رفت و تیم چین هم از دور رقابت‌ها کنار رفته و حذف شده است. تیم ایران و ازبکستان شانس صعود به عنوان دومین تیم از این گروه را دارند که نتایج بازی‌های فردا تعیین کننده خواهد بود. تیم ایران یک امتیازی و ازبکستان 4 امتیازی است که تیم ایران تنها با پیروزی بیشتر از تفاضل دو گل و شکست ازبکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شود و در غیر این صورت باید خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------