آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

یک هشتم نهایی تنیس اپن استرالیا؛ صعود نادال در روزی که یاد برایانت گرامی داشته شد



اخبار,اخبار ورزشی,تنیس اپن استرالیا
مرد شماره یک جهان در حالی به مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا صعود کرد که حریفش نیک کریوس یاد و خاطره ستاره سابق بسکتبال را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا، مرحله یک هشتم نهایی تنیس اپن استرالیا بعد از ظهر دوشنبه با صعود رافائل نادال به پایان رسید. مرد شماره یک جهان در یک رقابت نزدیک توانست نیک کریوس را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه مشابه واگذار کرد. در ست سوم رقابت نزدیک دو تنیسور دیده شد که در نهایت نادال ۷ بر ۶ برنده شد. این شرایط در ست چهارم نیز تکرار شد تا مرد شماره یک جهان در میان هشت تنیسور برتر نخستین گرند اسلم سال قرار بگیرد.

 

نکته قابل توجه این دیدار ورود کریوس با پیراهن کوبی برایانت به زمین مسابقه بود. او به یاد ستاره سابق بسکتبال NBA که یکشنبه شب جان خود را در یک سانحه هوایی از دست داد با پیراهنش به میدان رفت. کریوس پس از گرم کردن لباس اصلی خود برای رقابت با نادال بر تن کرد.

 

پیش از این دیدار دنیل مدودف به مصاف استن واورینکا رفت و ۳ بر ۲ شکست خورد. مرد شماره چهار جهان در ست نخست ۶ بر ۲ شکست خورد اما در ادامه توانست دو ست پیاپی را با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ به نفع خود به پایان برساند. واورینکا در ست چهارم جبران کرد و ۷ بر ۶ پیروز شد. تنیسور سوییسی در ادامه ۶ بر ۲ حریف روس خود را شکست داد تا به یک چهارم نهایی صعود کند.

 

در دیگر بازی دومینیک تیم به مصاف گائل مونفیس رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. الکساندر زورف برابر آندری روبیلف قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر حریفش را شکست داد.

 

در بخش بانوان سیمونا هالپ به مصاف الیس مرتنس رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره چهار جهان هر دو ست را با نتایج ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

 

گاربینیه موگوروسا، آنت کونتاویت، آناستازیا پاولیوچنکوا هم با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------