صعود میلان به نیمه‌نهایی جام حذفی با گلزنی ابراهیموویچ/ استون‌ویلا راهی فینال اتحادیه شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار میلان و تورینو
تیم فوتبال میلان با پیروزی برابر تورینو به نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد و حریف یوونتوس شد.

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا سه‌شنبه شب پیگیری شد و میلان به مصاف تورینو رفت. روسونری‌ها در وقت‌های اضافه توانستند ۴ بر ۲ مهمانشان را شکست دهند.

 

بوناونتورا در دقیقه ۱۲ گل نخست بازی را برای میلان به ثمر رساند اما برمر توانست در دقیقه ۳۵ نتیجه را یک بر یک کند. او در نیمه دوم هم گلزنی کرد تا شرایط به نفع تورینو شود. هاکان چالهان اوغلو در لحظه آخر گل مساوی را به ثمر رساند تا بازی در وقت‌های اضافه ادامه پیدا کرد. بازیکن ترک-آلمانی در دقیقه ۱۰۶ گل دیگری به ثمر رساند. در نهایت زلاتان ایبراهیموویچ با گلزنی اش صعود تیمش را قطعی کرد.

 

میلان در نیمه‌نهایی باید به مصاف یوونتوس برود. تقابل ایبراهیموویچ با کریستیانو رونالدو از نکات قابل توجه این بازی خواهد بود.

 

پیش از شروع دیدار میلان و تورینو در سن سیرو یاد و خاطره کوبی برایانت گرامی داشته شد و برای دقایقی این ورزشگاه در خاموشی به سر برد. ستاره سابق بسکتبال NBA یکشنبه به دلیل سقوط هلی‌کوپتر جان خود را از دست داد.

 

استون‌ویلا راهی فینال اتحادیه شد

نخستین فینالیست جام‌اتحادیه انگلیس فصل 2020-2019 در ویلاپارک مشخص شد، جایی که استون‌ویلا موفق شد با گل دقیقه پایانی لسترسیتی را شکست دهد و به فینال برسد.

 

تارگت دقیقه 12 ویلا را پیش انداخت، سپس ایهناچو دقیقه 72 مثل بازی رفت گلزنی کرد. اما تیرخلاص را ترزگه در دقیقه 90 زد و استون‌ویلا پس از 10 سال به فینال رسید.

 

شیرهای بیرمنگام آخرین مرتبه سال 1996 قهرمان شدند و حالا منتظر برنده منچسترسیتی و منچستریونایتد در فینال هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------