آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

درخواست فتح‌الله‌زاده از وزیر ورزش: با استعفایم موافقت کنید/ خلیل‌زاده مخالفت کرد



اخبار,اخبار ورزشی,فتح‌الله‌زاده
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از مسعود سلطانی فر درخواست کرد تا با استعفای وی موافقت کند.

به گزارش بانک ورزش، علی فتح‌الله زاده با انتشار پیامی از وزیر ورزش خواسته تا با درخواست وی برای کناره‌گیری از هیات مدیره استقلال موافقت کند.

 

بسمه تعالی

جناب آقاي مسعود سلطاني فر

وزير محترم ورزش و جوانان

سلام عليكم

 

احتراما، بعد از نظر لطف جنابعالي و مجمع محترم در انتصاب اينجانب بعنوان عضو هيات مديره شركت فرهنگي ورزشي استقلال ايران و پيرو مذاكرات و توافقات انجام شده، حال كه وضعيت تيم به شرايط بهتري رسيده و مشكلات ناشي از جدايي مربي سابق و استعفاي مديرعامل محترم با انتصاب سرپرست مديريت و سرمربي تيم در حال حل شدن بوده، از آن مقام محترم خواهشمندم با استعفاي اينجانب موافقت فرماييد.

 

بديهي است خدمت به هواداران عزيز استقلال آرزوي من و همه خدمتگزاران استقلالي است اما همانطوري كه يك روز با حضورم در صحنه و سمت اجرايي به تيم محبوبم كمك رسان بودم امروز بر اين نظرم كه برخلاف ميل باطني با استعفا و عدم حضور خود مي توانم به باشگاه كمك کنم و فضاي خدمت را براي ديگر عزيزان فراهم نمایم تا از توان آنها در امر سياستگذاري و نظارت بر امور باشگاه استفاده شود. امیدوارم همکاری اینجانب در دوران كوتاه اخير برای این باشگاه مثمر ثمر بوده باشد. قبلا از حسن نظر و توجه جنابعالی نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون را از درگاه خداوند خواستارم.

 

برادر شما - علي فتح الله زاده خويي

علی فتح الله زاده

 

فتح‌الله‌زاده بعد از استعفا: احساس کردم نمی‌توانم به استقلال کمک کنم

«علی فتح‌الله‌زاده» روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در این برهه زمانی احساس کردم به عنوان هیات عضوی از مدیره باشگاه استقلال نمیتوانم به تیم محبوبم کمکی کنم و استعفا کردم.


وی افزود: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. مدتی به عنوان عضوی از هیات مدیره این باشگاه بوده‌ام و دوستانم به من لطف داشتند. به عنوان گزینه مدیرعاملی این باشگاه نیز بوده‌ام، اما این اتفاق رخ نداد.


فتح الله زاده خاطرنشان کرد: من سال‌ها به عنوان مدیرعامل و در نقش احرایی حضور داشتم و احساسم بر این است در سمت هیات مدیره نمی‌توانم کار خاصی انجام دهم.


وی در پایان گفت: آن چیزی که باعث شد چنین تصمینی بگیرم این بود که شرایط کمی خوب نیست و به هم ریخته است و امیدوارم فردی بیاید که بتواند کمک کند.

 

 خلیل‌زاده: فتح‌الله‌زاده استعفای کتبی نداده است/ با استعفایش مخالفیم

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال درباره استعفای علی فتح‌الله‌زاده گفت: من نیز این موضوع را شنیدم اما تا این لحظه استعفای ایشان به صورت مکتوب به دست ما نرسیده‌است.

 

او در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در صورت استعفا هر یک از اعضای هیات مدیره، استعفای کتبی آن‌ها را به صورت رسمی نزد وزیر محترم ورزش و جوانان خواهیم برد و ایشان در این باره تصمیم گیر هستند. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه در روز تعطیل قرار داریم، دیگر اعضای هیات مدیره در تماس تلفنی با اینجانب با استعفای ایشان مخالفت کردند و همچنین من نیز به شدت با استعفای ایشان مخالف هستم و آقای فتح‌الله‌زاده همچنان در هیات مدیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------