آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

عثمان دمبله فصل را از دست داد



اخبار,اخبار ورزشی,عثمان دمبله
در شرایطی که طی روزهای اخیر بحث حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی داغ شده، اکنون گفته می‌شود که وحید هاشمیان به عنوان گزینه اول از سوی فدراسیون نشینان باب مذاکرات را طی 48 ساعت آینده آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، امروز و پس از معاینات پزشکی اعلام شد که او با پارگی تاندون پای راست مواجه شده و حداقل سه ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب عملا ادامه فصل را از دست خواهد داد.

 

دمبله 27 نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و پزشکان برای او دو ماه دوری از میادین را پیش بینی کردند. او سخت در تلاش بود تا به بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که بار دیگر مصدوم شد. این دهمین مصدومیت دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا است و او تاکنون 63 بازی بارسا را به همین دلیل از دست داده است.

 

بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی اخیر، کارلس پرز را به رم واگذار کرد و در جذب رودریگو موره نو از والنسیا هم ناکام ماند. از سوی دیگر لوئیس سوارز نیز فصل را از دست داده تا آبی اناری ها برای بازی های حساس مقطع پایانی فصل، با کمبود مهاجم روبرو باشند.

 

باید دید کیکه ستین با معضل جدید بارسا چگونه کنار می آید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------