فدراسیون فوتبال: علی دایی گزینه سرمربی‌گری تیم ملی بود



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی
فدراسیون فوتبال در توضیحی اعلام کرد که علی دایی گزینه سرمربی‌گری تیم ملی بوده است و با او مذاکره شده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی فدراسیون درباره فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال بعد از قطع همکاری با کادر قبلی تیم ملی، مراحل گزینش سرمربی جدید را بلافاصله آغاز کرد. در این زمینه برگزاری جلسات کمیته فنی و توسعه در نهایت به تهیه فهرست اولیه جهت تصدی عنوان سرمربی جدید تیم ملی انجامید.

 

وی ادامه داد: آقایان برانکو ایوانکوویچ، امیرقلعه‌نویی، علی دایی، دراگان اسکوچیچ و یحیی گل محمدی فهرست نهایی کاندیداهای مربوط به سرمربی تیم ملی در همان مقطع بودند که در همین خصوص مذاکراتی انجام شد. در این میان، سیر مذاکرات به صورت منظم و همزمان با گزینه ها توسط فدراسیون فوتبال انجام شد و در نهایت با عنایت به جمیع جهات و مخالفت جدی باشگاه‌های تحت قرارداد برخی سرمربیان و مذاکرات جمعی از گزینه ها با سایر پیشنهادات،دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برگزیده شد.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فدراسیون فوتبال از همراهی صمیمانه آقایان قلعه نویی، دایی، برانکو و گل محمدی نهایت سپاس را دارد و به طور حتم این نفرات با شایستگی و سابقه درخشان خود کاندیدای هدایت تیم ملی شدند. بی شک، فوتبال ملی در آینده همچنان از دانش و شایستگی مربیان داخلی بهره مند خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------