کارشناسی داوری مصاف استقلال و الشرطه/ پنالتی تیم عراقی درست بود؛ 2 اشتباه کمک داور در آفساید گیری



اخبار,اخبار ورزشی,کارشناس داوری دیدار استقلال و الشرطه
دو کارشناس باسابقه داوری معتقدند پنالتی الشرطه برابر استقلال درست بوده است.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قضاوت داور اردنی در دیدار الشرطه عراق و استقلال ایران گفت: داور در نیمه اول کار سختی نداشت و عملکرد خوبی داشت . در نیمه دوم هم پنالتی الشرطه درست بود. طاهرخانی هم توپ و هم بدن حریف را زد.

 

وی ادامه داد: کمک داور اول در ۲ صحنه مانند دقیقه ۸۱ اشتباه کرد و ۲ آفساید غلط اعلام کرد. همچنین نماینده عراق در صحنه‌ای در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که بازیکن این تیم سعی کرد با حرکات نامناسب، مزاحمت برای دیوار دفاعی استقلال درست کند که داور باید به او کارت زرد نشان می داد اما داور حتی اخطار هم به او نداد.

 

همچنین نوید مظفری دیگر کارشناس داوری فوتبال ایران در خصوص این دیدار گفت: داور اردنی قضاوت بسیار خوبی داشت و جابه‌جایی، حضور در صحنه‌ها و استارت‌های کوتاه او بسیار خوب بود و حتی می‌شد در کلاس های داوری آن را تدریس کرد. این داور آینده خوبی در جهان می‌تواند داشته باشد.

 

وی افزود: به جز ۲ اشتباه کمک داور نخست در آفسایدگیری، داور اردنی در بقیه صحنه‌ها خوب تصمیم گرفت و تذکرهای به موقعی داد. پنالتی الشرطه درست بود زیرا مدافع استقلال به بدن بازیکن حریف ضربه زد و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------