پیروزی آرسنال و اینتر در شب تساوی منچستریونایتد/ خنت با محمدی مغلوب شد



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ اروپا
در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم فوتبال خنت از رم شکست خورد و آرسنال توانست المپیاکوس را مغلوب کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا خنت به مصاف رم رفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد. تک گل بازی را کارلس پرس به ثمر رساند.

 

میلاد محمدی در ترکیب اصلی خنت حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

 

در دیگر بازی مهم آرسنال برابر المپیاکوس قرار گرفت و یک بر صفر پیروز شد. لاکازت گل پیروزی توپچی های لندن را در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند.

 

ولفسبورگ توانست ۲ بر یک مالمو را شکست دهد‌. پورتو با نتیجه مشابه مغلوب لورکوزن شد.

 

دیدار تیم‌های آلکمار و لاسک با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ولورهمپتون، اسپانیول را در هم کوبید و با پیروزی ۴ بر صفر تقریبا صعودش را به دور بعد قطعی کرد. رنجرز توانست۲ بر یک براگا را مغلوب کند.

 

پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و اینتر و ختافه توانستند با پیروزی بازی های خود را به پایان رساندند.

 

در یکی از بازی‌های مهم منچستریونایتد به مصاف بروخه رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. ابتدا امانوئل دنیس دروازه یونایتد را باز کرد اما آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۶ نتیجه را برابر کرد.

 

اینتر با پیروزی دو بر صفر برابر لودوگورتس یک نتیجه خوب خارج از خانه کسب کرد. گل نخست بازی را کریستین اریکسن در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند و در دقیقه ۹۰ روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

 

ختافه با دو گل آژاکس را شکست داد و یک پیروزی ارزشمند در خانه خود کسب کرد. سویا که مهمان کلوژ بود به تساوی یک بر یک دست یافت.

 

اسپورتینگ لیسبون توانست ۳ بر یک باشاک شهیر را شکست دهد و به صعود به دور بعد نزدیک شود.  در دیگر بازی شاختار دونتسک ۲ بر یک بنفیکا را شکست داد‌. همچنین دو تیم کپنهاگن و سلتیک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 

پر گل ترین دیدار امشب بین فرانفکورت و سالزبورگ برگزار شد که میزبان با نتیجه ۴ بر یک توانست حریف اتریشی اش را شکست دهد. کاماندا در این بازی هت تریک کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------